Sony Vegas, grijze video's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigWindow

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
14
Hallo,

Ik moet voor school een antirook filmpje maken, we hebben de beelden opgenomen met een iPad (air 2) en ik heb ze bewerkt in Vegas Pro 13, ik heb het project opgeslagen zodat ik het op een ander moment kon renderen.
Maar als ik nu het project open zijn alle videotracks grijs en wordt er in het video preview scherm alleen maar zwart weergegeven, als ik tekst afspeel kan ik dit wel gewoon zien.
Ik weet zeker dat ik geen tracks heb gemute en alle media staat nog op mijn PC, ik heb quicktime al geupdate dus daar zou het niet aan moeten liggen,
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Zo ziet mijn scherm er uit:
Vegas Pro 13.jpg

Groet Elias
 
Kan Vegas wellicht de oorspronkelijke clips niet vinden? Heb je ze misschien op een andere plek opgeslagen?

groet,

Erik
 
Kan Vegas wellicht de oorspronkelijke clips niet vinden? Heb je ze misschien op een andere plek opgeslagen?

groet,

Erik

Dat lijkt mij gek, ik heb de bestanden niet verplaatsd of hernoemd etc...
En soms kan ik de bestanden wel afspelen maar dan, na een minuut of 3 zijn ze weer grijs.

Ik vraag mij af of het aan het .mov bestandstype ligt, ik heb nooit eerder problemen gehad met Vegas maar ik heb ook nog nooit quicktime bestanden bewerkt.

Groet,
Elias
 
Hoi Elias,

Merkwaardig!

Zou het soms een geheugenprobleem zijn? Hoeveel geheugen zit er in jouw PC en hoe groot zijn die .mov bestanden?

groet,

Erik
 
Hoi Erik,

Ik heb een harde schijf met 1 TB geheugen die ik heb opgedeeld in 2 partities:
850 GB voor Windows 10 en 150 GB voor Ubuntu 14.04,
Op mijn Windows partitie heb ik nog ruim 200 GB vrij en op mijn Ubuntu partitie nog 50 GB.

De videobestanden zijn bij elkaar 2 gb, dus daar zou het niet aan moeten liggen...

Heel vreemd allemaal, maar bedankt voor je snelle reactie!

Groet,
Elias
 
meestal worden tijdlijnen grijs doordat je er 1 selecteerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan