pop up mail windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vexcel

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2015
Berichten
63
Forum,
Ik ben tevreden over het emailprogramma bij Windows 10.
Wat ik echter mis is een soort pop up. Je kan bij actie centrum melding met banner instellen, deze verdwijnt echter.
Aangezien ik de laptop niet continue gebruik wordt veelal geen notie genomen van de melding om deze na enkele seconden verdwijnt.
Ook de geluid notificatie wordt niet gehoord.
Nu zijn er 3rd party programma's waarbij een banner\pop up zichtbaar getoond blijft worden,
waarbij de mogelijkheid wordt geboden dat programma op te starten.
Ik wil echter het standaard windows 10 emailprogramma gebruiken, lekker simpel intuïtief, gebruikersvriendelijk.
Al even gezocht of er een blijvend pop up mogelijk is van waar uit het windows emailprogramma opgestart kan worden.
Deze echter niet kunnen vinden.
Weet je een mogelijkheid om pop up blijvend te tonen van waar uit of Windows 10 emailprogramma of direct de nieuwe email gelezen kan worden in mail windows 10 programma?

Groetjes, Victor
 
weet het niet zeker, maar naast de klok heb je het tekstballonnetje waar de meldingen verschijnen, misschien kan je daar iets instellen.
 
Forumlid,
Bedankt voor je snelle reactie.
Het enige wat getoond wordt is een banner welke vanuit de rechterzijde het scherm in schuift, tijdelijk zichtbaar is en verdwijnt.
In de systemtray wordt niets getoond.

Groetjes, Victor
 
Klik eens rechts op het pijltje (links van het klokje) en kies dan voor 'eigenschappen'. Klik dan op aanpassen van het systeemvak. Scroll onder 'meldingen en acties' naar beneden. Wat staat daar achter Windows mail: aan of uit? Indien uit, zet 'm op aan.
 
Dan begrijp ik het probleem niet helemaal denk ik? Als dat op "Aan" staat en er komt een mail binnen, dan blijft het envelopje staan (totdat jij dat bericht gelezen hebt) en als je daar dubbelklikt (op het envelopje), dan start Windows mail en dat is, wat ik uit jouw vraag begrijp, hetgeen jij wil hebben, of begrijp ik jouw vraag niet goed?
 
Laatst bewerkt:
Qandor,
Een enveloppe verschijnt niet.
Alleen de banner vanuit de rechterzijde onder schuift het scherm in.
Standaard staat deze op 5 sec en is in te stellen op langere tijdstippen van zichtbaarheid.
Echter dat dit kan blijven staan tot dat deze weggeklikt kan worden is niet mogelijk.
Ook al je email koppelt aan de taakbalk is het niet mogelijk er iets zichtbaars aan te koppelen dat er een nieuwe email binnen gekomen is.
Het betreft hiet windows 10 home, welke standaard op de zo juist aangekochte laptop staat.
Ik durf niet te zeggen of de enveloppe waar jij over spreekt in eerdere versie van windows gebruikt werd.
In windows 10 ben ik het echter niet tegen gekomen.
Ik vermoed dan dat deze verdwenen is en vervangen is door banner.

Groetjes, Victor
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet met Windowsmail heb gewerkt, maar in Windows 10 met Outlook mijn mail regel en daar blijft het envelopje keurig netjes staan (net zoals in alle vorige versies) totdat ik het bericht open. Ik ging er gemakshalve dus vanuit, omdat Windows mail per slot van rekening uit dezelfde 'stal' als Office komt, dat dit soort futiliteiten identiek zouden zijn. Ik ga nog even speuren, maar mogelijk iemand die meeleest en met 10 en Winmail werkt.....?

Nog een poging, ga eens naar de Windowsknop links onderin en kies voor 'instellingen'. Kies dan de eerste optie (systeem, Beeldscherm etc. etc.) en klik in die keuze eens op 'meldingen en acties'. Staat daar alles op "Aan", m.u.v. de onderste (Meldingen verbergen tijdens presentatie)?
 
Laatst bewerkt:
gast0225,
Bedankt voor al je reactie.
Het is me nu duidelijk dat eea wel heel anders zit.
Met Windows A komt je bij het Actiecentrum vervolgens is Alle instellingen te kiezen.
Bij alle instellingen kies je Meldingen en acties.
Je bent dan op het niveau dat jij ook beschrijft.
Instellingen van zichtbaarheid staan daar op aan.
Ik ben benieuwd of je nog een oplossing vindt.
Succes met het zoeken naar de oplossing:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan