Zijn dit soort sites betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@DutcherGames: Misschien heb je er overheen gelezen, maar het is blijkbaar de bedoeling dat je (eerst) een "training" volgt, waar je voor moet betalen. Het is maar zeer de vraag of je, na je "training", nog een betaalde opdracht krijgt om effectief games te gaan testen.

Persoonlijk zou ik hier me verre van houden, en alleen ingaan op game tester aanbiedingen die rechtstreeks van de gamemakers zélf vandaan komen...

Tijs.
 
@hellboy01: Geen kale links plaatsen, zie ook de gebruiksvoorwaarden van het forum. :rolleyes:
Is bovendien volstrekt off-topic. Ik heb de moderator ook geattendeerd op je posting.

Tijs.
 
@hellboy01,

Weet niet wat de link met probleem te maken heeft dus gelieve alleen linken met uitleg aangaande probleem geven,


@ dnties alleen misbruikmelding was voldoende geweest hoor;)
 
De inhoud van de link was toch vrij duidelijk richting de TS, als je geld wilt verdienen met gamen " Just do it"".
 
@hellboy01: Lijkt er sterk op dat je de link niet geopend en mijn eerste posting niet gelezen hebt.
De titel van de website is niet voor niets (let op de typefout bij Learn én dat "Learn" blijkbaar het belangrijkste is, want daar verdient de website zijn geld mee (zie mijn eerste posting)):
Game Testers Academy - Lear How You Too Can Play Video Games And Get Paid |

Ook de waarde van de website (zie link van manamana) geeft me te denken dat het allemaal nergens over gaat.
Als laatste overtuigingsmiddel, zie de 2 bijlagen die horen bij het aanmeldingsverhaal. Ik mag toch aannemen dat ik daar niet verder iets over hoef te vertellen dat het, wat mij betreft, zwaar hint richting oplichting of "weinig voor veel". Zie ook dat er geen enkele affiliatie staat met welk gamemaker bedrijf dan ook (EA, Blizzard, ...).

Tijs.
 

Bijlagen

  • pruts_game_tester_website.JPG
    pruts_game_tester_website.JPG
    68,1 KB · Weergaven: 33
  • pruts_game_tester_website2.JPG
    pruts_game_tester_website2.JPG
    93,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan