Google als standaard zoekmachine instellen lukt niet in Win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik Edge type, en erop klik met rechts, dan zie ik 2 opties:
bestandslocatie openen en van start losmaken.

Maar ik wil hem dus naast mijn starticoontje linksonder hebben staan.
 
Dat gaat niet je kunt hem alleen maar naar rechts bewegen. Je kunt er niet voorbij komen. Prioriteits instellingen zijn dat.
 
@manamana: Ik begrijp je nu niet helemaal. Doe ik iets verkeerd, of kan het sowieso niet wat ik wil? Maar bij mijn ouders lukt het me wel om het in te stellen, dus weet ik echt wel wat ik doe en wat mogelijk is.
 
Nee je doet niets verkeerd. Ik bedoelde dit, die Edge kun je niet helemaal naar links zetten. Erop gaan staan, muisknop indrukken en schuiven naar rechts bedoelde ik. Naar links gaat niet. Althans bij mij niet.

edge1.JPG
 
o oke! Nee, op die plek waar hij bij jou staat zou al prima zijn, maar ik krijg hem dus niet eens onder op die balk! :confused:
 
Als Edge nog een stapje te ver vindt en het lukt niet, :evil: dan heb je nog andere mogelijkheden.

Zo zit het vertrouwde Internet Explorer ook nog in Windows 10. Microsoft heeft hem goed verstopt. Je vindt Internet Explorer zo:

Klik op het pictogram van het vergrootglas in de Taakbalk.


Typ internet


Boven in de lijst met zoekresultaten staat 'Internet Explorer bureaublad-app'. Klik hierop.


Internet Explorer start. Wilt je het programma sneller toegankelijk maken? Klik dan met de rechtermuisknop op het pictogram van Internet Explorer.


Klik in het snelmenu op Dit programma aan de taakbalk vastmaken. ;)
 
Laatst bewerkt:
IE is geen optie meer, want die is bij mij tergend traag geworden sinds ik windows 10 heb geinstalleerd. Wil op zich graag Edge gebruiken en geen Firefox of google.
 
Dit is wat je moet doen anders gaat het echt niet en Edge zit ingebakken in jou W 10. Rechtermuisknop gebruiken.

Als dat niet lukt dan zou ik maar een gaan scannen. Kijk voor updates. En/of een nieuwe installatie.

edge2.png
 
Laatst bewerkt:
Hij zit aan de taakbalk vast!
Wat ik precies heb gedaan weet ik niet. Jouw laatste post en plaatje hielpen. Ik heb Edge eerst tot 2 keer toe moeten losmaken van Start. En daarna edge opnieuw gezocht en toen kreeg ik wel de optie van vastmaken aan taakbalk. Geweldig bedankt! De aanhouder wint. Nu nog uitvogelen of standaard zoeken met Google ook is in te stellen zonder dat toch Bing blijft oppoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan