Ondertiteling bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
248
Ik heb een mini serie in het engels van 2 cd's gedownload. Het gedownloade bestand is een geheel zonder dat je ziet waar cd 1 eindigt en cd 2 begint.
De Nederlandse ondertiteling kan ik alleen maar vinden als zijnde cd 1 srt. en cd 2 srt.
De beide srt's dezelfde naam geven in de map als de film werkt kan dus niet. Met 1 srt. is het natuurlijk geen punt.
Hoe moet ik dit oplossen.
 
Heb je ook 2 film bestanden? Welk bestandstype?
 
Ondertiteling film

Nee, het is één bestand en het is AVI.
Dus 2 cd's als één AVI bestand en 2 srt. bestanden voor de ondertiteling ( cd 1 en cd2)
Met 2 AVI bestanden was de ondertiteling geen punt geweest.
 
Met welk progje speel je de film af (en hoe heet die miniserie)?
 
Ondertiteling film

Ik speel het af met VCL player op de PC of via USB stick op mijn tv die ook de ondertiteling herkend.
De miniserie heet Nuremberg
 
Je weet dat de VLC player een optie heeft om online naar de bijbehorende ondertitels te zoeken?

Welke heb je gedownload (zie bijlage)?
Waarom download je deze niet (rode pijl, zie bijlage). Die heeft de nl subs al 'aan boord'.

Nberg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Mischien met deze?
 

Bijlagen

  • nuremberg19486.zip
    47 KB · Weergaven: 22
Ondertiteling film

Ik heb na heel lang Googelen een srt gevonden (1 bestand)
Deze voldoet. Moet het alleen nog een ietsje synchroon zetten, maar dat is geen punt.
Iedereen bedankt voor de reacties.
 
Als je de filmtitel invoert in de VLC, (Tabje "weergave" en dan "download subtitles") dan krijg je toch alle beschikbare .srt bestanden aangeboden die er maar gevonden worden, daarvoor hoef / hoefde je toch niet handmatig op zoek binnen Google?
 
Laatst bewerkt:
Ondertiteling film

Onder 'weergave" in de VLC player staat geen download subtitles
 
Heb je missschien een oudere versie? Dit is versie 2.2.1
VLC.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan