Laptop gaat het internet niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gustavvraag

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
137
Hallo iedereen,

Ik heb laatst een nieuwe windows op mijn laptop gezet (Windows 7 via een iso) alles werkt alleen kan ik het internet niet op. Het lukt niet met Ethernet en niet met WiFi. Als ik hem op Ethernet aansluit laadt met Ethernet icoon voor een minuut en dan verschijnt er een geel uitroepteken. Het wifi staat een rood kruis door en als ik hem laat zoeken naar netwerken vindt hij er geen een. Hoe kan ik dit verhelpen?

gr. Gustav
 
Tsja, je had eerst moeten kijken of er wel drivers waren voor Win7, en wellicht zijn ze er wel, maar mogelijk zijn ze nog niet verwerkt in de Windows ISO die je nu geïnstalleerd hebt.
Dat zorgt er dus voor dat dus niet alles op de juiste manier aangestuurd word.
Ik adviseer je de juiste drivers via een andere pc te downloaden, op een stick zetten en vervolgens je systeem bijwerken met de gedownloade drivers.
 
Hallo iedereen,

Ik heb laatst een nieuwe windows op mijn laptop gezet (Windows 7 via een iso) alles werkt alleen kan ik het internet niet op. Het lukt niet met Ethernet en niet met WiFi. Als ik hem op Ethernet aansluit laadt met Ethernet icoon voor een minuut en dan verschijnt er een geel uitroepteken. Het wifi staat een rood kruis door en als ik hem laat zoeken naar netwerken vindt hij er geen een. Hoe kan ik dit verhelpen?

gr. Gustav
Je hebt ons niet verteld over welke merken netwerkhardware je hebt hebt en verder schrijf je ook niets over het apparaatbeheer, wat dát je laat zien bij de netwerkadapters.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan