Canon MG3150 geeft melding dat inkt op is terwijl deze net is vervangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik heb net de inkt in mijn Canon vervangen door inkt van een ander merk.
Nu brand er op de printer een lampje(C) dat de kleureninkt op is en ook mijn pc geeft telkens melding dat ik inkt moet vervangen.
Hoe kan ik dit oplossen ?
 
Hallo Karine. Gewoon negeren als dat al kan. De software van Canon lees dat er iets anders in is gedaan. Don't worry be happy.
 
Laatst bewerkt:
Dat moet je toch kunnen resetten of omzeilen ?
 
Resetten haalt niets uit.
Ik kan wel gewoon blijven printen en de meldingen op de printer en pc negeren.
 
Inderdaad.
Betreft merkinkt, dan kan ik beter een nieuwe printer kopen die kost evenveel.
 
Was 50 euro kwijt voor dat ding en zwart en k!euren inkt kost 30, kocht ook altijd een andere printer, dit is bijna de eerste die nieuwe inkt krijgt.
 
Ja inderdaad. Belachelijke prijzen. Dat mag ik wel zeggen. Koop net zo lief een kratje bier en drink dit op met vrienden.
attachment.php

Ik mag niet zeggen hoe ik het precies doe. Maar ik ben een doe het zelver. :D
 

Bijlagen

  • animaatjes-bier-23302.gif
    animaatjes-bier-23302.gif
    5,1 KB · Weergaven: 242
Hoi,
Er zijn aanbieders die vervangende cartridges hebben met originele chips voor volledige functionaliteit.
Klik
Wat je kunt proberen en vaak lukt is de stroomstekker v.d. printer 10 sec. eruit trekken. Je krijgt dan meestal een melding "dit zijn niet de originele cartridges" o.i.d. "Wilt u toch doorgaan?" Klik op OK en de melding blijft weg.
Zelf koop ik ze hier en ben er heel tevreden over (ander merk).
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteren de firma van de inkt een mailtje gestuurd.
Hier de reactie :
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij vinden het erg vervelend dat de cartridges na de tips nog niet werkten.
Zojuist hebben wij u kosteloos een nieuwe huismerk cartridge toegestuurd, deze kunt u morgen in huis verwachten.
Vriendelijk vragen wij u om de defecte cartridge aan ons retour te zenden, dit kan kosteloos naar volgend adres
 
:d Service is van hun. En je kunt weer even vooruit met het huismerk. Dat is mooie reclame. ;)
 
Net een andere aangekregen en probleem is opgelost.
 
:thumb: Je mag je vraag de status "opgelost" geven (rechtsboven in je startposting).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan