Wie kan mijn helpen bij het maken een filmpje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rait007

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
39
Beste leden.
Ik heb Rait Friets Bedacht Rait is mijn naam en ik bak de lekkerste biologische friet en de lekkerste groente parmezaan kroket vanuit een authentieke bakfiets voor dit idee zoek ik iemand die mijn zou kunnen helpen bij het maken van een crowdfundings filmpje van ongeveer anderhalve min ik maak zelf het filmpje en iemand anders mag het voor mijn dan af monteren want daar heb ik geen verstand van.
Afgelopen jaren heb steeds in gezet voor andere op een ludieke manier zo liep ik 80 km achteruit en hielt ik tweemaal een Dierendagactie voor mensen met een huisdier die afhankelijk zijn van de Voedselbank, waarbij eigenaren gratis met hun dier op de foto konden gaan en ik dierenvoer en andere dierenspullen uitdeelde ook heb ik 30 km achteruit gefietst dit als deed ik terwijl ik van een uitkering leef en dat zorgt er nu voor dat ik nog geen eigen geld en daarom probeer ik het bedrag wat ik nodig heb voor Rait Friets via crowdfunding binnen te halen dus mijn vraag aan jou is of je mij zou willen helpen?
in ruil hier voor komt jou naam op de bakfiets te staan mocht je dat willen.
kar-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan