outlook.com geblokkeerd .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
973
Hoi Allemaal,

Sinds gisteren heeft Microsoft mijn outlook.com mail adressen geblokkeerd die ik al jaren gebruik.
Ik probeer ze te herstellen maar ik weet na al die tijd niet meer precies wat ik toen ingevuld heb:eek:
Met de welbekende gegevens die ik in de herstelmail heb ingevuld herstellen ze mijn e-mailadres niet meer.
Is er nog een andere manier om MICROSOFT te bereiken want ik heb het nu 2 maal geprobeerd en nu moet ik weer 24 uur wachten omdat ik het te veel geprobeerd heb...dat schiet niet op.
Graag jullie advies :thumb:
 
Je kan MS bellen op Schiphol maar je zal toch moeten aantonen dat de accounts van jou zijn. Zal wezenlijk niet veel verschillen met wat je online doet.
Ik weet overigens niet eens zeker of ze je telefonisch helpen en uiteraard niet rot bedoeld want het is natuurlijk lastig maar je bent zelf verantwoordelijk voor de correcte gegevens.
 
sorry, maar meestal is dat een verloren zaak, ik heb de procedure voor meerdere klanten doorlopen, maar zeer sporadisch met positief resultaat.
 
Sluit aardig aan bij mijn verhaal inderdaad. Je zal toch moeten aantonen dat je over de juiste gegevens beschikt inderdaad.
Dank voor de aanvulling de jean :thumb:
 
Hoi Mannen ,

Dank voor jullie reacties.
Ja ik ben ook bang dat het niet lukt maar ja door de jaren heen raken sommige gegevens wel eens weg, en ook dus deze...:eek:
Maar ik heb nu contact met>>> MS <<< en al wel reactie gekregen dat ze er aan werken en dat ik bericht er over krijg... laten we het beste er van hopen :d


PS: ik werk naast het Outlookgebouw van MS op Schiphol misschien moet ik even langs gaan....:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Het was een zware bevalling en veel geduld maar het is weer hersteld.....:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan