cd met CDFS bestand niet te kopieren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
2.109
Hallo allemaal,

Ik heb een cd met daarop 1 groot CDFS-bestand.
Ik kan er maar geen kopie van maken, rippen of iets dergelijks.
Heeft hier iemand de ervaring hoe ik deze cd kan kopieren naar de pc en vandaaruit kopieen kan branden als wav of mp3?

Kortom: rippen naar de pc en converteren naar wav of mp3 oid.

Alle hulp in deze wordt zeer gewaardeerd.

Alvast bedankt
Hehe
 
Er zijn heel veel CD Rippers die een CD naar je PC kunnen kopiëren. CDex is er 1 van:
http://cdex.mu/?q=download

Overigens is CDFS (Compact Disc File System) geen bestand maar een bestandssysteem zoals FAT32 en NTFS dat ook zijn.
 
rippen met windows media player.

Overigens is CDFS (Compact Disc File System) geen bestand maar een bestandssysteem zoals FAT32 en NTFS dat ook zijn.

Is ook een kopieerbeveiliging voor audio cd's
 
Laatst bewerkt:
Jackall en Edmoore,

Hartelijk dank voor het meedenken.
Ik heb beide geprobeerd en op de eoa manier de opname op de hdd weten te krijgen. Nu wil ik echter hem op een andere harde schijf zetten in de backup.

Ik kan hem echter niet verplaatsen en ook kan ik hem niet converteren tot nu toe.

Ik heb met de machtigingen zitten sleutelen maar dat werkt niet.
Ook heb ik een progje gebruikt wat de machtigingen over kan nemen, kom even niet op de naam, maar dat werkt ook niet.

Heeft iemand ervaring en een evt oplossing voor dit verplaats en converteer probleem?

Met dank
Henny
 
Ik ben wel benieuwd wat je dan nu op je HD hebt staan. Normaal gesproken resulteert het kopiëren met zowel CDex als WMP in 1 of meerdere MP3 bestanden. Dus, wat heb je nu, op welke schijf is dat en in welke map staat het?
 
Hoi Edmoor

Het is gelukt. Vanwege eenwerkzaamheden aan het elektranet hier heb ik vanochtend de pc afgesloten. Wat ik normaal nooit doe alleen bij installaties oid.
Daarnet nog een poging gewaagd en toen kon ik de map verplaatsen. :) Het is nu een WAV track 1 geworden en ik heb hemhelemaal af kunnen luisteren.
Ik had de cdfs map gekopieerd naar de hdd en vandaar uit geconverteerd naar WAV. Thx voor het meedenken.
Ik kan nu een aantal mensen blij maken.

Het betrof nl een geluidscd van de uitvaart van Moeders. De familie wilde graag kopiën ervan.
Snap niet dat Yarden het niet gewoon als cda of wav brandt.

Maar goed, heel erg bedankt!!!!
groet
Henny
 
Graag gedaan. Maar CDA is geen geluidsbestand. Dat is een indexbestand voor een echte audio CD en dat heeft Yarden er dan naar mijn mening terecht van gemaakt. Als je van dat WAV bestand weer een echte audio CD gaat branden, dus een CD die op iedere CD speler af te spelen is en niet alleen op een PC, zal je ook weer die CDA bestanden zien.

Deze bevatten informatie over waar de audio track op de CD te vinden is en evt. extra informatie erover.
Dat WAV bestand zal alleen op PC's en eventueel tablets en telefoons af te spelen zijn, als deze WAV ondersteunen.

Let er dus op dat je bij het branden een echte audio CD maakt en niet een Data CD.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ed

Daar zal ik idd op letten thnx voor je uitleg!

groeten
Henny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan