Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Starter kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Berichten
162
Ik heb sinds kort een Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Starter kit aangeschaft. Ik als de 2e plug bekabeld heb met me laptop, krijg ik geen internetverbinding. Hoe los ik het op. Via de handleiding kom ik niet verder, daar staat niks over bekabeld in.

met vriendelijke groet,

WY79
 
En wat heb je met de 1e plug gedaan?
 
En wat heb je met de 1e plug gedaan?

De eerste plug die heb ik verbonden met de modem van Ziggo. (Cisco EPC3928)
Moet ik misschien wat veranderen aan instellingen van de modem van Ziggo?
 
Die heb je dus in 1 van de switch poorten van het modem gedaan neem ik aan? Als je de laptop daar rechtstreeks op aansluit, heb je dan wel internet?
 
Die heb je dus in 1 van de switch poorten van het modem gedaan neem ik aan? Als je de laptop daar rechtstreeks op aansluit, heb je dan wel internet?

Nee, ik heb het nu net geprobeerd. Me laptop heb ik bekabeld aangesloten op me Cisco modem. Onderin bij het icoontje, bij de klok, stond wel dat ik internettoegang had, maar toen ik naar een website wou, wou dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Die 1e plug zit ook in een vaste wantcontactdoos aangesloten? Het zal dan toch ergens een instelling van Devolo zijn.
 
Alles staat dan wel goed in apparaatbeheer?
DHCP staat aan in de laptop?

DHCP is ingeschakeld.

In apparaatbeheer staat wel bij, onder 'Netwerkadapters' een Teredo Tunneling Pseudo-Interface. Die staat op uitgeschakeld (code 22). Dat apparaat zegt me niks trouwens. Kan ik die verwijderen?

(Ik heb inmiddels bekabeld internet. :D) Weet niet waardoor precies.

Nu wil ik alleen nog weten hoe ik bekabeld internet krijg door middel van de 2e plug.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan