youtube film na 100% uploaden toch niet volledig geüpload

Status
Niet open voor verdere reacties.

RLBakker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
6
Dag helpmij lezers,

Ik zou graag jullie hulp willen vragen bij het volgende.

ik heb een film 138MB en 5.32min in mp4. Na dat het uploaden 100% is er slechts 1.11min van de 5.32 te zien. wat kan ik doen om de volledige 5.32min online te krijgen.

Ik heb het in Chrome en IE geprobeerd en allebei hetzelfde verhaal. Ik heb mijn YouTube account geverifieerd zodat ik langere filmpjes online kan zetten. Mocht ik onvolledige informatie hebben gegeven dan hoor ik het graag

Met vriendelijke groet,

RLBakker
 
Heeft yt het filmpje wel volledig verwerkt, na het uploaden volgt een verwerkingsproces, yt zet die file om in flv waarin deze op yt getoond worden.
Dit probleem heb ik zelf nog nooit ondervonden met het uploaden van mijn filmpjes'.
 
Jackall,

het filmpje wordt zo ver ik weet helemaal verwerkt. Ik krijg naderhand ook een link te zien van het het filmpje.

Is het een idee om het filmpje te converteren naar een ander format? Bijvoorbeeld FLV?
 
Mp4 is meestal de meest gangbare formaat wat gebruikt wordt voor het uploaden en gaat vaak probleemloos.
Als het nog online staat, plaats eens het linkje naar die film.
 
fout in you tube.jpg

Bij deze een afbeelding.

Links onderin staat 5.32 zo lang als het filmpje is, maar daarentegen wordt er maar 1.10min afgespeeld. Dit is zichtbaar rechts onderin op de tijdbalk.
 
Gebeurt er misschien iets bij 1"10? Kijk je montage er nog eens op na: een gat van misschien 1 frame, een muziekje met verkeerde instellingen of een rechten-probleem, of iets anders waardoor YT 'hapert'?
Zet je filmpje anders nog eens om naar een ander formaat (en een andere naam), en upload opnieuw.
 
dag vandahl,

Ik heb het filmpje in 3 formats geprobeerd en iedere keer helaas hetzelfde probleem. (mp4, avi en flv)
 
En toch is er iets.. Maak eens een andere montage, haal je muziek eens weg, en upload opnieuw.. Probeer het anders bij Youtube zelf, hier: https://productforums.google.com/fo...T4;context-place=topicsearchin/youtube/length, een engelstalig forum waarop medewerkers van Youtube aanwezig zijn. Er wordt daar trouwens aangeraden om bij dit probleem je cookies en browsercache te verwijderen, en/of een andere browser te proberen. Het komt dus vaker voor..
 
ik heb de oplossing. Er zat een fout in de montage. Het nieuwe filmpje werkt wel.

Hartelijk bedankt voor jullie medewerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan