Game PC verkopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistermaru

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
33
Hallo iedereen! :)

Sinds kort ben ik druk bezig met school en producen dat ik geen tijd meer voor gamen heb. Ik wil daarom mijn game pc verkopen. Het bestaat uit de volgende onderdelen:

  • De behuizing is van Aerocool, Aerocool GT Black
  • Intel Core i5-4460 3.2 Ghz - Met 3.4 Ghz Turbo
  • MSI Z87-G43 Gaming moederboord - Hier kunnen 2 videokaarten op aangesloten worden.
  • MSI 4GB Geforce GTX97 Gaming 4G videokaart
  • CoolerMaster G450M 450W ATX voeding
  • Toshiba 1TB hardeschijf
  • Asus DRW-24F1ST Dvd-brander
  • Windows 10 pro 64-bit besturingssysteem
  • 8GB RAM

Ook krijg je een cooler fan van be quiet! erbij en een headset van Creative, de Creative SB Inferno.
Mijn vraagprijs is 1.100,- euro. Alleen weet ik niet of dit wel een degelijke prijs is voor dit. Daarom kom ik hier eigenlijk ook om een beetje raad te vragen. Hoeveel zouden jullie hiervoor uitgeven?

Alvast bedankt,

Mistermaru:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Denk dat je vraagprijs wat aan de hoge kant is ik weet niet welk geheugen je hebt en van uitgaande dat win 10 gratis is verkregen en anders wel door de koper te regelen is denk ik gezien de nieuwprijs even niet de cooler fan van be quiet meegenomen zoals gezegd te veel is zelfs als je win 10 erbij zou kopen.
Je geeft even niet aan hoe oud het systeem is maar denk dan je eerder tussen de 500 a 600 euro moet denken.
 
WTF !!!!!!!!!!!! 1100,- !!??

Koop ik er tweede hands 2 voor.

Zoals mijn voorganger al liet zien koop je hem nieuw al voor bijna 300,- minder.
 
Laatst bewerkt:
Vooralsnog gaat dit topic naar een andere sectie.

Verplaatst van Gevraagd / Aangeboden -- Aangeboden ---> Aangeboden -- Prijs bepalen.

Wil je je pc als advertentie zetten dan mag ie naar de "aangeboden" sectie.

Let wel...je e-mail optie dient dan wel aan te staan in je profiel. Dit is nu niet het geval.
 
WTF !!!!!!!!!!!! 1100,- !!??

Koop ik er tweede hands 2 voor.

Zoals mijn voorganger al liet zien koop je hem nieuw al voor bijna 300,- minder.

Waar koop jij zo'n pc met mijn specs voor 300 of minder? :/

Goedemorgen,

Denk dat je vraagprijs wat aan de hoge kant is ik weet niet welk geheugen je hebt en van uitgaande dat win 10 gratis is verkregen en anders wel door de koper te regelen is denk ik gezien de nieuwprijs even niet de cooler fan van be quiet meegenomen zoals gezegd te veel is zelfs als je win 10 erbij zou kopen.
Je geeft even niet aan hoe oud het systeem is maar denk dan je eerder tussen de 500 a 600 euro moet denken.

Er zit 8 GB ram op en alle onderdelen zijn 8 maanden oud om precies te zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,


Dan zal je denk ik toch rond de 600 euro moet beuren
 
Voorbeelden genoeg denk ik zo, totaal niet realistisch dus.
 
Hoi,


Wat is niet realistisch Terrarabo mijn prijs of zijn prijs;)
 
Kennis van mij verkoopt gebruikte game computers, ik weet dat ze in topconditie zijn.
Even als vergelijking wat hij vraagt voor een mooi systeem:

Behuizing : NZXT Phantom.
Voeding : OCZ Fatal1Ty 1000W.
Moederbord : ASUS Asus P8P67 WS Revolution.
Processor: Intel® Core i7-2600K Processor (8M Cache, up to 3.80 GHz.
3,4Ghz. Quad-Core met Hyper Threading, je hebt dus 8 Threads!
Gekoeld door een : Raijintek Tisis.
Geheugen : Crucial Ballistix 8GB DDR3 1600Mhz.
SSD : Crucial 250GB.(nieuw)
Harde Schijf : Seagate 640GB.
Videokaart : Sapphire R9 280X OC DUAL-X met 3GB DDR5 met 3072MB DDR5 geheugen.
1 x Double-Layer DVD+/-RW Disk Writer (nieuw).

En dat voor ca. 650.....
 
Ik wil hem voor 750 euro verkopen. Dat is mijn definitieve prijs. Samen met een headset en een extra cooler-fan erbij.
 
Beste Mistermaru,

Toen mijn collega frankwannet uw vraag verplaatst heeft is u verteld dat u de e-mail optie moest aanzetten in uw profiel. (Dat is een vereiste in deze sectie volgens de voorwaarden)
U heeft de optie nu nog steeds niet aanstaan en daarom sluit ik bij deze de vraag.

Mocht u de vraag weer willen openen kunt u de e-mail optie in uw profiel aanzetten en mij een mailtje sturen (profiel -> verstuur e-mail).

Veel succes met de verkoop en een prettige dag verder. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan