probleem met cd dvd rom na win 10 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gfalferink

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2014
Berichten
6
wie kan mij helpen sinds ik windows 10 heb geinstalleerd doet mijn cd rom het niet meer type Slimptype DVDA DV8A55H ATA Device van alles al ge probeert als er iets is geliefe in nederlands
 
Laatst bewerkt:
Het is dus geen CD Rom maar een DVD speler. Vertel eens wat er gebeurt als je er een schijf in doet. Vertel ook of dat schijfje een CD of een DVD is. Als het een DVD is vertel er dan bij of het een DATA of Video DVD is.
 
als ik er een cd met foto s in doe wordt die niet afgespeeld en ook geen muziek cd in doe werkt hij ook niet ik kan er instoppen wat ik wil hij reageerd niet volgens mij mis ik een driver. er voor ik en al in contact geweest met microsoft die konden mij niet helpen ik he al contact gehad met asus onde resultaat
 
Vraag verplaatst van Audio/video apparatuur naar CD/DVD Recorders, en de titel even aangepast :)
 
Ik had dat mijn dvd drive helemaal niet meer werd herkent na het upgraden naar Windows 10, het hielp toen om de channels 0 en 1 te verwijderen onder ide ata/atapi controllers in apparaatbeheer en mijn pc opnieuw op te starten.

Hier meer info daarover (heb ik als oplossing gebruikt voor mijn probleem). :http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-2755852/dvd-drive-detected-upgrade-windows.html

Sorry het is niet Nederlands maar valt te begrijpen ook als je Engels gebrekkig is. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan