Foutmelding op macbook bij mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Ik ben in het bezit van macbook pro, en heb sinds een paar weken een melding dat een bepaald bericht niet kan worden verwijdert omdat het bericht geen inhoud zou hebben. Er staat bij die melding: 7 berichten kunnen niet worden verplaatst naar de postbus Prullenmand - On My Mac. Het bestand '126829,emix kan niet worden geopend omdat het bestand niet bestaat.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

mvg Ton Magielse.
 
Foutmelding op macbook bij mail Uw bericht

Beste manamana, ik heb je link geopend en kom dan op de site van File Extension.org. En hier zou je een programma kunnen downloaden om bestanden te openen, maar ik zie daar geen kans toe omdat ik allerlei aanwijzingen zie over programma's waar ik niets aan heb. Kan je me uitleggen wat ik precies moet doen voor de juiste handeling om het programma te kunnen downloaden.
m vr grt Ton Magielse.
 
Dit zou de truuk moeten zijn: http://www.theinternetpatrol.com/fi...be-moved-to-the-mailbox-trash-error-on-a-mac/
(de mailbox waar dat mailtje in staat selecteren, en in Mail onder 'Mailbox' op 'rebuild' klikken (mijn software is ook engelstalig, maar je komt er wel uit wat de NL namen zijn..).

De link van Manamana is een webpagina met informatie over (onbekende) extensies, het deel achter de.punt. Altijd handig.
 
-Foutmelding-op-macbook-bij-mail

Hallo Vandahl, het is gelukt dankzij jouw link.
Ook andere forum leden dank voor jullie advies en snelle reactie.

m vr gr Ton Magielse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan