Waar is mijn email allemaal geregistreerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pctje1205

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2015
Berichten
104
Hallo iedereen,

Ik zou graag eens willen weten waar ik mij ooit bij heb geregistreerd. Is dat ergens in een centraal punt of kan ik bij Google vragen waar ik mij ooit geregistreerd heb? De meeste diensten sturen mij wel nieuwsbrieven, etc maar ik verwijder ze dan meestal. Iemand enig idee?
 
Welke diensten ? Ik snap je vraag niet ?
Je kan je toch gewoon afmelden bij wat je niet wil.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het over Google. Is het Gmail waarvan je berichten krijgt en meteen weg doet. Misschien iemand van je huisgenoten of je vrouw of zoiets. En inderdaad voeg iets aan je vraag toe.
 
Je hebt het over Google. Is het Gmail waarvan je berichten krijgt en meteen weg doet. Misschien iemand van je huisgenoten of je vrouw of zoiets. En inderdaad voeg iets aan je vraag toe.

Nee, ik wou gewoon weten bij wie mijn email overal geregistreerd is. Om een overzichtje te hebben... Nieuwsbrieven interesseren mij vaak niet en ik klik dan meestal onbewust op het vuilbakje...
 
Meestal wordt er gevraagd om in te loggen met je e-mailadres. Dan kun je gelijk noteren bij welke websites je dat doet.

Ik heb alles mooi op alfabet in een Excel sheet genoteerd. Inclusief mijn wachtwoorden.
 
Het blijft leuk he. Zeker graag gedaan weer met z'n allen. Mag wel he. :p ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan