probleem met netwerkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
247
Hoi


Graag zou ik wat hulp willen, de netwerkaaart word niet meer gevonden terwijl dat normaal wel zo was maar plots dan werkt het niet meer wat is de beste oplossing dan misschien.



Groeten
Patrick
 
Gaat het om een laptop of een gewone PC? Welke versie van Windows draait erop? Is de netwerkkaart wel zichtbaar in Apparaatbeheer?
 
hi

Het is pc en deze problemen waren er nooit en nee is niet zichtbaar naar mijn iedee op de achter kant waar de stekkers van bijvoorbeeld toetsenbord zijn is het niet maar wel klein printplaatje binnen in
de computer rechtop maar of dat his weet ik hoe herken je dat eigenlijk en het is windows xp wat er op is.


Groeten
Patrick
 
Ik bedoelde of de kaart zichtbaar is in apparaatbeheer, hier dus:
Apparaatbeheer.jpg
 
dat is zo dat is er niet daar staat nou dan overige apparaten en eronder ander pci brugapparaat en videocontroller dan
 
Het vreemde is dat er zo als op dat plaatjes met zo'n metaal klepje er ook niet in zit terwijl het zeker is dat ie gewoon werkte kan het ook standaard er gewoon in zitten dan want heb nog zo'n oude computer daar is dat nog wel bij en die je toch ook gewoon over plaatsen of niet
 
Het netwerk gedeelte zit tegenwoordig al op het moederbord en is er geen losse kaart voor nodig. Ook dat kan defect raken. De kaart die ik liet zien is dan een goede vervanger. Als je een oude PC hebt waar zo'n losse kaart in zit zou je die inderdaad over kunnen zetten.
 
maar die is wat te lang om in die sluif te schuiven er zijn er wel meerdere maakt het uit waarin dan
 
Er zijn uiteraard verschillende soorten, maten en aansluitingen voor de sleuf in het moederbord. Ik kan hiervandaan natuurlijk niet zien wat je hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan