ICTers voor onderzoek naar de arbeidsmarkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

redjah001

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
5
Beste heer/mevrouw,

Voor mijn stageonderzoek ben ik op zoek naar ICT’ers die mij meer kunnen vertellen over de arbeidsmarkt. Op dit moment studeer ik HBO Commerciële Economie op het Fontys en doe voor mijn stageopdracht onderzoek naar het gedrag van ICT’ers op de arbeidsmarkt.

Voor dit onderzoek heb ik een enquête opgesteld en ik zou het zeer waarderen als jij mij hierbij kan helpen. Het invullen van de vragenlijst duurt minder dan 10 minuten en alle hulp is van harte welkom!

Link: *knip*

Deelname aan het onderzoek is volledig anoniem en na afloop heb je de mogelijkheid om de onderzoeksresultaten te ontvangen.

Alvast bij voorbaat dank,

Roy Janssen
Student Fontys Hogescholen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
a. In je enquete vraag je naar plekken waar naar een nieuwe functie wordt gezocht. Je noemt zowel Dice als IT Job Board, maar IT Job Board heet nu (sinds enige tijd) juist Dice...
b. Verder staat bijna aan het eind 2 vragen waar het woord jou moet worden vervangen door jouw:
Wat is jou meest positieve ervaring met solliciteren?
Wat is jou meest negatieve ervaring met solliciteren?
die 2 vragen zijn bovendien nogal onduidelijk / breed interpreteerbaar, dus die vragen zou ik duidelijker stellen.

Verder een redelijk goede enquête, wat mij betreft.

Tijs.
 
Beste Tijs,

Hartelijk dank voor je feedback! Ik ga dit in het onderzoek meenemen en zal dit overnacht aanpassen, zodat respondenten hier zo min mogelijk overlast van hebben.

Groetjes Roy!
 
Hopelijk staat dit op meerdere fora zoals Tweakers, denk niet dat hier veel ICT'ers zitten......
 
Opmerking over de opmerking van dnties: ik zou jou noch jouw gebruiken maar je. Tenzij je verwacht dat invullers dat doen voor iemand anders, lijkt me de bedoeling van de vraag volstrekt duidelijk.
 
Beste redjah001,

Ik heb de url naar uw enquete uit uw bericht gehaald.
Alle enquetes dienen volgens de regels goedkeuring te krijgen van het supermoderatorteam.
U kunt toestemming krijgen door te mailen naar: supermoderator@helpmij.nl

Veel succes met de enquete :thumb:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan