dataGrit selected Row error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roadrocker66

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
104
Goedemiddag allemaal

Mijn Naam is Jeen de Vries.

Ik heb een probleempje met de code in mijn DatagridViewCellEventArg.
Code heeft gewerkt maar doet het niet meer.
De bedoeling is dat wanneer ik een column of row in de GridView aan click de cell inhoud naar textboxes moet worden gekopieert.
Nu krijg ik de melding dat het programma de column Id of naam niet kan vinden.

[video=youtube;SqQAbzDs3jo]https://www.youtube.com/watch?v=SqQAbzDs3jo[/video]
Error DataGridView.jpg

Code:
        private void tblCompaniesDataGridView_CellContentClick(object sender, DataGridViewCellEventArgs e)
        {
            if (e.RowIndex >= 0)
            {
                DataGridViewRow row = this.tblCompaniesDataGridView.Rows[e.RowIndex];

                idTextBox.Text = row.Cells["Id"].Value.ToString();                
                companyNameTextBox.Text = row.Cells["CompanyName"].Value.ToString();
                companyAdressTextBox.Text = row.Cells["CompanyAdress"].Value.ToString();
                zipCodeTextBox.Text = row.Cells["ZipCode"].Value.ToString();
                companyPlaceTextBox.Text = row.Cells["CompanyPlace"].Value.ToString();
                companyCountryComboBox.Text = row.Cells["CompanyCountry"].Value.ToString();
                companyPhoneNumber1TextBox.Text = row.Cells["CompanyPhoneNumber1"].Value.ToString();
                companyMailAdressTextBox.Text = row.Cells["CompanyMailAdress"].Value.ToString();
                contactNameTextBox.Text = row.Cells["ContactName"].Value.ToString();
                debitorCreditorComboBox.Text = row.Cells["DebitorCreditor"].Value.ToString();
                typeOfCompanyTextBox.Text = row.Cells["TypeOfCompany"].Value.ToString();
            }
        }
)

Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • Error DataGridView.jpg
    Error DataGridView.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 79
Opgelost!

Goede nacht allemaal.
Mijn probleem is opgelost.

Moest ff wat bindingen verwijderen.
Bedankt voor uw aandacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan