Actie camera (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een paar andere mensen ervan vinden : Klik (Ik weet alleen niet zeker of dit de 'actie camera' is die je bedoelt?
 
Ja die bedoel ik!

Maar ik vroeg me af of iemand kon kijken of deze aanbieding op ebay wel echt is...
Omdat ik het niet helemaal vertrouw!
 
Waarin verschillen volgens jou onze mogelijkheden t.o.v. die van jouzelf?
 
Helder, maar in bericht 3 stelde je een vraag en ik vraag mij een beetje af wat wij beter kunnen weten dan jijzelf, of anders gezegd, welke mogelijkheden zouden wij hebben om dit te controleren die jij niet hebt?
 
Oké ! Maar het probleem is denk ik een beetje dat geen van ons meerdere / andere mogelijkheden heeft dan jijzelf om in te kunnen schatten of het wel 'echt' is.
 
De enigstee hoop die je kunt hebben is dat iemand al eens zaken heeft gedaan met de 'aanbieder', maar die kans acht ik op een forum als de Helpmij is, relatief klein. Ik denk dat je het hangiste op de aanbieder gaat Googlen, dan vind je vanzelf positieve of negatieve berichten.
 
Ja, die kans is erg klein idd!

Ik zal dan wel op de verkoper Googlen!

Bedankt voor de hulp!

Groet,

Maurice
 
Ik schaam mijzelf een beetje, want je bedankt voor hulp die ik eigenlijk niet aan heb kunnen bieden.
 
Nouja hulp, de tips?

Je hebt me wel geholpen omdat de kans op een goed antwoord klein is!
 
En betaal met PayPal. Dan kun je tenminste via hun het geld terug krijgen mocht het artikel niet geleverd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan