Logo gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik wil wel een logotje ontwerpen. Heb pas deze avond tijd om eraan te beginnen.
één vraagje, hoeveel kleuren druk?
 
Hoi,
één kleur dus wit gedrukt op zwarte shirt
 
Hoi,
Was ik vergeten, heeft de bedrukker ook iets gezegt over het formaat?
 
Hoi,
Zoiets?
Fc eendenplein.png
Voor het eps betandje kan je me een mailtje sturen door hier op mijn naam te klikken, het is 2.55 MB groot, dit kan ik hier niet posten.
Laat maar weten of dit voldoende is of als er wat moet aangepast worden
 
Hoi,
Zal er eens een nachtje over slapen, komt in orde:)
 
Hoi,
Nog een voorkeur voor een bepaald lettertype?
 
Hoi,
@ gast0225. Het figuurtje dat je gebruikt hebt is van Walt Disney, daar zit copyright op, om dit in een logo te gebruiken moet je eerst toestemming hebben.
 
Hoi,
@ gast0225. Het figuurtje dat je gebruikt hebt is van Walt Disney, daar zit copyright op, om dit in een logo te gebruiken moet je eerst toestemming hebben.
Volgens de website waar die vandaan komt zijn ze vrij te gebruiken op facebook en een eigen website door users die 'm gebruiken. Het bereik middels facebook / een website lijkt mij veel verder te gaan dan een handjevol toeschouwers van een lokale voetbalclub?
Onder de disclaimer van hen lees ik o.a. :
Voor zover ons bekend is berust er geen copyright op de plaatjes en afbeeldingen die op animaatjes.nl te vinden zijn.

Bron

Bedankt voor je hulp maar ik vind het logo van gast0660 dan toch wel wat beter ondanks ie wel rond is! Sorry wil niet rot overkomen ofzo ��
;) :D Geen enkel probleem, het dingetje dat ik plaatste was meer als lolletje bedoeld. Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee aangeven dat je een willekeurig plaatje met een tekstvakje in een appje plaatst en voilá, daar is je logo. Geen bijzondere vaardigheden benodigd (want die heb ik op dit gebied ook niet)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
@gast0225
Voor zover ons bekend is berust er geen copyright op de plaatjes en afbeeldingen die op animaatjes.nl te vinden zijn.
.In dit geval neem ik mijn woorden direct terug
en voilá, daar is je logo. Geen bijzondere vaardigheden benodigd
Het is niet zo eenvoudig als je denkt, je moet met vectorlagen werken,in jou vbtje werk je met rasterlagen, dan krijg je problemen met de pixels.Dit geeft een afschuwelijk resultaat bij het drukken.
@Wess, heb het logo van Juventus bekeken, mijn scherm is helaas niet ovaal:d. Neen, ik had een ander vraagje, het Juventus logo bestaat uit 2 kleuren druk, dit is duurder, is dit ok voor de sponsor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan