Volgorde muziektracks

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
199
Hallo, ik heb mijn originele cd's op een harde schijf gezet. Nu heb ik deze naar een SD kaart gesleept in de juiste volgorde en zie ze ook zo staan op het SD kaartje. Als ik ze vervolgens wil afspelen in de auto hebben de nummers een andere volgorde gekregen en dat is nogal storend omdat de nummers elkaar opvolgen in temposoort. Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat de muziekbestanden in de juiste volgorde worden afgespeelt in de auto.
Is er trouwens ook een mogelijkheid om deze bestanden zonder pauze tussen de nummers op een SD kaart te zetten (in Nero is deze optie beschikbaar wanneer je een cd wil branden).
Groet Johnn
 
Dat zal waarschijnlijk liggen aan de wijze waarop het apparaat in de auto de nummers sorteert.
 
Zet voor de namen op de SD een nummer 01, 02,....
Dan wordt er waarschijnlijk numeriek gesorteerd en probleem is dan hopelijk opgelost.
 
Bedankt voor jullie reacties, ik ga de optie met het nummeren proberen. Nog een suggestie omtrent mijn andere vraag misschien?
 
Bedankt voor jullie reacties, ik ga de optie met het nummeren proberen. Nog een suggestie omtrent mijn andere vraag misschien?

Als je op de computer geen pauze tegenkomt tussen de nummers als je ze achter elkaar afspeelt, ligt het puur aan hoe de auto met de bestanden omgaat. Je zal moeten zoeken in de afspeelinstellingen in de auto om deze weg te halen, maar die wordt niet altijd (meestal niet eigenlijk) gegeven. Dan is er dus niks aan te doen.
Als je ze op de computer afspeelt met pauzes, zal je ze handmatig eruit moeten halen, maar dit is beste een gedoe, zeker als je veel nummers hebt.
 
Met "Audacity" kun je van elke mp3 de "stilte" verwijderen. Elke mp3 heeft wat stilte aan het eind. Ik heb zelf ook zo'n lijstje van 20 nummers of zo
Maar het is een heel werk zoals Fab300 al zei. Maar het werkt wel.
 
Prima tip, ik heb de tracks genummerd en idd kan ik ze nu in deze volgorde beluisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan