Photoshop CC 2015 niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo,

Ik probeer Photoshop CC 2015 te verwijderen van mijn laptop omdat ik Photoshop Elements gekocht heb en ik problemen heb met de installatie (validatie) hiervan.
Als ik in de lijst met geïnstalleerde programma's op verwijderen klik gebeurt er niks. Ook is de map "Adobe Photoshop CC 2015" leeg in Program files maar ik kan deze map niet verwijderen. Ik krijg dan de melding dat het item zich daar niet langer bevind.
Ik heb het ook geprobeerd met de Adobe Creative Cloud Cleaner Tool (remove all) en dan zegt ie "completed succesfully". Maar het programma staat nog steeds in de lijst met programma's en de map staat er ook nog. Ik vind het niet terug bij Start -> Alle apps.
Iemand enig idee hoe ik dit verwijderd krijg??
Ik heb eventueel een logfile van de cleaner. Zie bijlage.Bekijk bijlage Log file.docx
 
Heb je de (illegale?) versie van 2015 nog? Zo ja, installeer die dan even opnieuw, start de computer daarna opnieuw op en verwijder 'm nogmaals op de voorgeschreven wijze. Beste kans dat het progje zich nu keurig netjes laat verwijderen.

Je kunt ook dit tooltje gebruiken om het te verwijderen : Klik
 
Laatst bewerkt:
Hoi bedankt voor je snelle reactie!
Iemand heeft het er ooit voor me opgezet dus ik heb het installatiebestand niet meer. Met Revo is het programma wel verwijderd uit de lijst programma's maar de map laat zich nog steeds niet verwijderen. (zelfde melding) Ik weet niet of het erg is als die blijft staan.
 
Je bedoelt de map in de verkenner? Die kun je handmatig verwijderen, toch?
 
Ik krijg dan nog steeds de melding dat het item zich daar niet langer bevind.
 
Maar ik heb net Elements opnieuw geïnstalleerd en vooralsnog lijkt het te werken! Dus ik denk niet dat het erg is dat die map er nog staat. Bedankt voor je hulp!
 
Ok, ik neem aan dat je nog niet binnen Windows 10 het opstarten in de veilige modus mogelijk hebt gemaakt? Microsoft heeft dit namelijk standaard uitgeschakeld staan. Je kunt dus bij het aanzetten van de machine op F8 hengsten zoveel als je wilt, maar opstarten in de veilige modus zal Windows 10 niet.

Om dit permanent weer mogelijk te maken, voer het volgende uit (is 100% veilig!) : Klik

Start daarna Windows in de veilige modus (F8 indrukken bij aanzetten) en probeer nu eens handmatig die map te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan