bluetooth werkt niet meer na update naar w10

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
hallo, ik heb mijn laptop geupdate van w7 naar w10. hiervoor werkte bluetooth normaal naar mijn telefoon(lumia53).
zowel versturen als ontvangen. nu kan ik alleen versturen maar niet ontvangen. van dezelfde lumia naar mijn laptop
gaat ineens niet meer. lijkt me een instelling van mijn laptop.
weet iemand een oplossing???.


willem
 
hallo mana,

ik heb alles nagelezen maar kan niets geks ontdekken, zoals ik al schreef deed alles het normaal tot ik de update van w7 naar w10 deed.
ik krijg wel de volgende melding als ik met al die vakjes de keus heb om een apparaat te verbinden het volgende:
bluetooth win 7 suite (64)is van uw pc verwijderd omdat het niet werkt in deze versie van windows??????????.
Raar?? wel in win 7 en in win 10 niet?.
moet ik iets opnieuw installeren misschien en wat??.
 
hallo mana, ik heb onder apparatbeheer gekeken en daar werkte alles correct, gegevens bluetooth zijn :Qualcomm Atheros.
waar en hoe kan ik deze voor win10 downloaden of is dat niet nodig.
p.s. ik krijg super grote letters als ik inlog op helpmij, ik denk dat ik iets heb aangeraakt. hoe kan ik de pagina weer kleiner maken.heeft wel niets met bovenstaand probleem te maken maar vraag dit even.
 
hallo mana, ctrl gelukt.
wat drijvers betreft niet , ik heb een asus 64 bits die ik dus geupdate heb naar w10.
ik heb in apparaatbeheer nog eens een keer de bluetooth module stuurprogramma bijgewerkt, maar de andere 2 waren al de beste. kan nog steeds wel verzenden maar niet ontvangen.
bluetooth driver Qualcomm Atheros voor win 10 kan ik dus niet vinden .
wat nu.
 
Laatst bewerkt:
hoi mana, ik heb het bericht avn mij aangepast het was wel een lumia 535 wat ik heb.
zover ik dat bericht van tweakers lees is het nog een gerucht en ligt het waarschijnlijk dus hier aan. wacht dus af. en probeer het tussendoor.
alvast bedankt willem
 
ok , hardstikke bedankt.
vandaag al contact gehad met het support team via de chat, i.v.m. tijd chat moeten afbreken maar heb een nummer gehad.
ze kwamen er niet meteen uit, en zoeken verder , hopelijk komen ze er morgen wel uit.
blijkt toch ook voor hun een probleem te zijn.
laat je nog iets weten deze week wat het probleem is en hopelijk een oplossing.
alvast bedankt willem
 
Leuke uitdaging voor de techneuten aldaar. :D Thanks en laat maar weten. Ik ben ook benieuwd. ;)
 
dag mana, ze kunnen het niet oplossen. ze leggen het simpel weg neer bij de fabrikant van het stuurprogramma voor de bluetooth.
maar die hebben voor w10 geen stuurprogramma
ze zeggen letterlijk in de chat dat ik dan maar terug moet naar w7 , het is niet het probleem van microsoft???.
ik heb ook gezegd dat de kans op een update maar loopt tot juni en daarna waarschijnlijk tegen betaling.
leuk bedacht van dat microsoft team bevalt het je niet ga dan maar terug naar w7.
verdomme ( sorry) zo kan ik ook in een support team zitten.
 
Ja Willem ik weet het alles wat niet van de grote M is daar schenkt men geen aandacht aan.:evil:
 
toch bedankt voor all tips mana, jammer dat ze deze hulp niet bij microsoft hebben. ze kunnen nog wat leren van helpmij.
het blijkt dus volgens hun bij de fabrikant van het stuurprogramma van de bluetooth te liggen die niet compatibel is met windows 10. die (fabrikant)moeten het volgens de helpdesk van microsoft maar oplossen.
ik sluit deze vraag morgen en nogmaals bedankt voor de moeite en tijd.

willem
 
ga ik morgen proberen, moet eerst een kabeltje halen van telefoon naar pc.
laat je binnen 2-3 dagen iets weten.
 
Probeer eens de juiste bluetooth driver te downloaden voor Windows 8.1.
Deze dan in de compatibiliteitsmodus installeren
 
welke weet ik ook niet voor 8.1 als leek en wat je bedoelt met compatibiliteitsmodus weet ik ook niet. toch bedankt voor de tip.
ik zoek het deze week nog uit maar heb buiten morgen i.v.m. een verbouwing geen tijd.
om spullen van de verbouwing te verkopen maakte we foto s om het e.e.a. wat overbodig was te verkopen, stom om een upgrade te doen van 7 naar 10.
maar dit had ik niet verwacht van microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan