mac book air start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamara30

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Berichten
161
hij wilt ineens niet meer opstarten, er brand enkel een lichtje op de oplader anders nergens, hoor ook geen enkel geluid.
iemand een idee?
 
Oh bij mij zus heeft het wel gewerkt en wat als je de power knop 30 sec indrukt mac dicht doet en weer open en dan 1x drukken op powerknop?
 
nee niks maar nu vertelt mijn dochter net dat ze de ventilator hard hoorde draaien, daarom heeft ze hem afgesloten en daarna dus niks meer
 
Ow dus er zit wel leven in? Probeer nu die 1ste site eens en dan zonder de oplader
 
nu zit er geen leven meer in, heeft hem afgesloten omdat hij veel lawaai maakte, nu doet hij niks meer
 
hij doet helemaal niks meer, ik krijg hem niet aan, geen opstartscherm, niks
 
batterij was nog 90 procent , dus denk inderdaad niks met voeding, op kabel brandt groen lichtje ook
 
Heb je nog garantie?
Bij mijn zoon was met zulke klachten het moederbord stuk en werd nog onder garantie vervangen.
Zelfs als de garantie er af is, bijna 3j mag je verwachten dat dit niet zomaar gebeurt... dus onderhandelen over de te verwachten reparatieprijs en zwart op wit vast leggen dat je alleen daar mee akkoord gaat...
 
Dit is een moederbord probleem of de accu. Je moet je tot Apple Support wenden. Bel : 0800 0201581
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan