nik collectie in afinity foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
510
hoi helpmijers

ik zit met een probleempje.
ik gebruik het " affinity " photo bewerkings programma , en nu wil ik de nik collection van google in affinity zetten
op youtube staat een filmpje hoe je het moet doen zie https://www.youtube.com/watch?v=sfwp2lbCKzU.

maar als ik dat uitvoer dan werkt het niet, ik heb nog verder gezocht maar kan er nergens iets over vinden.

kan een van jullie mij uitleggen wat ik moet doen om het aan het werken te krijgen.

bijvoorbaat hartelijke dank ik zou er erg mee geholpen zijn.
 
Zal straks dat filmpje eens bekijken maar zo ver ik weet is NIK alleen voor PS en LR
 
En dan zeggen ze nog dat werken met een Mac zo makkelijk is :). Als je het filmpje volgt, zou het ook simpel moeten zijn, want zo moeilijk lijkt het allemaal niet. Jammer genoeg geef je bar weinig informatie:

maar als ik dat uitvoer dan werkt het niet, ik heb nog verder gezocht maar kan er nergens iets over vinden.
Niet alleen geef je niet aan wat er dan niet werkt, je zegt ook niet wat je dan allemaal verder hebt opgezocht. En dat is lastig helpen..... Bovendien sta ik niet te popelen om de door jou reeds afgewezen oplossingen zelf nog op te moeten zoeken.
 
Affinity blijkt (volgens het filmpje) gewoon met PS filters te kunnen werken, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Laat TS nog maar eens wat meer info geven :).
 
nik in affinityphoto

hoi helpmijers.

Terrarabo , toch leuk dat je dat filmpje straks eens gaat bekijken, waneer is straks, toch leuk dat je dat even mailt.
nik kan ook op affinity, en ook op lightroom en photoshop.

wat niet werkt is, ik krijg nik niet in affinity als plugins, wat ik verder heb opgezocht , zijn filmpjes op youtube , en verdere info op internet.

octafish, En dan zeggen ze nog dat werken met een Mac zo makkelijk is jij hebt heb zeker windows, ook jij krijgt het niet aan de gang, met verkeerde info op windows.
of je moet het zelf uit dokteren. en omdat jullie van die bollebozen zijn dacht ik , ik vraag het aan helmpij,.

en waarom zou je , wat afgewezen is nog eens een keer opzoeken, dat is nutteloos, dus je hoeft niet te popelen..

ik heb een mac , met affinity photobewerking, en ik had graag nik in affinity. het filmpje laat zien hoe het moet cq (niet moet) ik heb gedaan wat er op dat
filmpje staat , en het werkt niet, de plugins zitten niet in affinity. en die link heb ik geplaatst om te laten zien wat ik gedaan heb.
misschien zien jullie bollebozen wat er fout is in dat filmpje.
en misschien met een oplossing komen. misschien heb ik wel iets fout gedaan , en dat kunnen jullie mij zeggen.

dat is alles , jullie zijn die whizzkids
dit is geen kritiek, maar ik vond de antwoorden een beetje flauw

maar toch bedankt
 
Jouw toontje is anders ook behoorlijk flauw...
octafish, En dan zeggen ze nog dat werken met een Mac zo makkelijk is jij hebt heb zeker windows, ook jij krijgt het niet aan de gang, met verkeerde info op windows.
Waar heb ik gezegd dat ik het onder Windows heb geprobeerd? En fyi: ik heb beide systemen. En als ik moet kiezen welke er het raam uit moet, dan is dat toch de mac. En daar hoef ik niet eens lang over na te denken...
het filmpje laat zien hoe het moet cq (niet moet) ik heb gedaan wat er op dat filmpje staat , en het werkt niet, de plugins zitten niet in affinity.
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag die ik dan wél heb gesteld, maar herhaalt eigenlijk wat we al wisten. Dat schiet ook niet echt op natuurlijk.

En je zegt nog steeds niet wat je al zelf hebt bedacht en dat niet werkt. Ik wil er best tijd in steken, maar ik heb geen Affinity op mijn mac, en ik weet ook geen mac waar het wél op staat, dus ik kan het niet reproduceren. Wel heb ik de NIK software probleemloos in mijn eigen Photoshop en Lightroom gekregen, en werkend. Het filmpje is behoorlijk duidelijk in zijn aanwijzingen, en mij lijkt het dus simpel om dat scenario na te lopen. Heb je dat letterlijk gedaan, en werkt het niet, dan heeft het weinig zin dus om nog een keer te zeggen: "het werkt niet" want dat wisten we al. Wat wél nuttige informatie is, zijn schermafdrukjes van het installatieproces zodat we kunnen zien wat je ziet, en in combinatie met het filmpje wat je had móeten zien. Nu weten wij niks; hoe verwacht je dan dat wij je kunnen helpen?
 
affinity en nik plugins

ik heb niks zelf bedacht, dat heb ik ook niet gezegd , ik heb gezegd "ik heb nog verder gezocht maar kan er nergens iets over vinden"
wat ik verder opgezocht heb , is kijken of er meer filmpjes over zijn, of text, maar niks te vinden.

maar oké jonges, het lukt jullie dus ook niet.
maar toch bedankt voor de moeite, dan doen we het maar zonder, het is geen moet, liever een mac zonder nik , dan windows met.

jongens bedankt
 
afinity en photoshop

PS huren voor 25 euro per maand, of afinity voor 50 euro kopen, met gratis updates.

wie is hier de slimste.

kijk hier maar eens op affinity de concurrent voor photoshop van serif

klik hier maar eens op, https://affinity.serif.com/en-gb/photo/

veel lees plezier.

laat maar eens horen wat je ervan denkt (ofniet)
 
affinity

als ik de nik collection in affinity kan zetten , dan heb ik het zelfde
affinity 50 euries aankoop plus updates, nik collection is gratis nu.
wat wil je nog meer , en affinity werkt perfect ik zie geen verschil met
photoshop. ik werk er al langer mee, maar had graag nik erbij.

kijk filmpje maar eens

https://affinity.serif.com/en-gb/photo/

maar we komen er wel uit op den duur. ik heb nik niet elke dag nodig.
maar het is wel fijn als het erbij zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan