Geen internetverbinding via kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Berichten
171
Goedenavond iedereen

Ik heb een probleem met men internetverbinding. Het gaat hier over een desktop dat verbonden is via een internetkabel. Toen ik heb opgestart had kwam er een rechts onderaan een geel driehoekje met "Onbekend Netwerk - Identificeren". Dat identificeren duurt eindeloos. Een andere desktop dat zich hier in huis bevind werkt via wifi. Daar loopt alles netjes. Ook via men telefoon werkt de Wifi.

Wat ik geprobeerd heb : stuurprogramma netwerk adapter verwijderd en pc herstart (staat nu netjes weer geïnstalleerd). Zonder succes dus deed een systeemherstel wat ook mislukt was. Toen kreeg ik een melding dat ik chkdsk/r moest uitvoeren. Jammer genoeg heeft niks gewerkt... Hopelijk geen belangrijke informatie mee te delen, zoja dan deel ik dit mee met de volgende post.

Alvast bedankt voor de hulp :thumb:
 
Inderdaad eerst een andere netwerkkabel proberen.
Indien dat niet blijkt te werken, dan moet je ons eens vertellen waar die netwerkkabel naar toe loopt en of dat hetzelfde apparaat is waar anderen draadloos mee verbinden.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van Win 10 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Bedankt voor een snelle reactie. Ik had de netwerkkabel veranderd zonder enige resultaat. Ik heb toen 1 dag gewacht en geprobeerd, maar nog steeds geen internet. Dus heb ik eventjes de modem van het stroom gehaald. Dit heeft gewerkt en heb terug werkend internet. Nu voel ik me wel een beetje schuldig dat ik een topic hebt geopend terwijl het maar DAT was.... achja in ieder geval bedankt voor jullie hulp! :thumb:
 
Fijn te lezen dat je het probleem hebt opgelost en fijn dat je even teruggemeld hebt wat je ervoor hebt moeten doen.

Graag nog je vraag de status opgelost geven, ajb, zodat bekend is dat het probleem verholpen was.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan