PSN account verloren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi007

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
59
Hoi, ik heb gisteren geprobeerd bij een vriend van mij op zijn ps3 in te loggen. Hij was net geformatteerd dus er stond nog 'inschrijven' dit deed ik en klikte op bestaand acc gebruiken. Toen heb ik mijn email en ww ingetypt en toen stond er iets van: 'Om psn met de door u ingevoerde gegevens te gebruiken dient u nadere informatie te verstrekken.' Ik dacht naja prima dus ik klikte op verder, en toen moest ik ineens m'n online-id veranderen enzo en dat heb ik (stom van me) dus ook gedaan. Nu kan ik eindelijk inloggen maar volgens mij heb ik nu een gloed nieuw acc aangezien al m'n vrienden weg zijn enzo..
Het lijkt net of er nu 2 acc's op 1 email zitten maar dat zou niet mogelijk moeten zijn. Ik heb al geprobeerd om de email van die nieuwe psn te veranderen en dan te kijken of hij weer mn oude psn pakt als ik inlog maar dan zegt hij email adres niet in gebruik dus het is toch op de een of andere manier weg..

(PSN had een storing gisteren blijkbaar, zou dit de crash kunnen hebben veroorzaken?)

weet iemand hoe ik mijn oude psn terug kan krijgen?
Bedankt alvast

Met vriendelijke groet,
Remi de vries
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan