Spotnet geeft melding: Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Heb al op internet zitten neuzen maar kom er niet direct uit en ja dan ga je naar HELPMIJ.NL !!!

Ik heb Spotnet 1.8.1 en het gaat al jaren goed, maar vandaag krijg ik de foutmelding: GEBRUIKERSNAAM EN/OF WACHTWOORD ONJUIST.
Om alles zeker goed te doen ( tenminste dat denk ik ) heb ik bij mijn XSnews mijn gegevens opgevraagd en die opnieuw ingevoerd bij spotnet.

Hij blijft echter bovenstaande aangeven. Met verbinding internet is niks mis mee.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Vr
Dank
Jos:(:(
 
Kan op dit moment maar 2 dingen verzinnen :
1. deel je je account met iemand anders en staan beide Spotnets ingesteld op het maximum aantal connecties dat je bij je usenetprovider hebt én was die ander ook aan het downloaden toen je Spotnet probeerde te starten? Ik deel mijn account sinds kort ook en krijg zo nu en dan ook deze mededeling. Even een telefoontje naar de accountdeler leert dan al snel dat hij aan het downloaden is op het moment dat ik Spotnet probeerde te starten. Wat gebeurt er als je NU Spotnet dubbelklikt?
2. heb je een bepaalde (maand) datalimiet en is die bereikt?

Als het antwoord op beide vragen "Nee" luidt, verwijder dan Spotnet met de Spotnet verwijdertool. Daar is best wel lastig aan te komen. Als je dat niet lukt, laat het dan maar even weten, dan stuur ik je die middels "We Transfer".

Als je je huidige Spotnet versie hebt verwijderd, download dan versie 1.8.4.3. Er zijn meerdere nieuwere, zelfs al een versie 2.x, maar ik heb ze nog geen van alle 100% stabiel werkend gekregen bij mij. Daarom ben ik teruggegaan naar versie 1.8.4.3. Deze is wel 101% stabiel.

Maar pas op, Spotnet NIET via Windows 'programma's en onderdelen' verwijderen, er blijven dan her en der 'sporen' achter van de huidige versie, gebruik de Spotnet verwijdertool.

Waarom ik daar zo zeker van ben? Ik kon recentelijk met een oudere versie van Spotnet opeens geen reacties meer plaatsen bij postings. Ik kon intikken wat ik wilde, maar mijn reacties werden niet zichtbaar in een spot. Ik heb toen Spotnet op de Windows methode verwijderd en tot 3x toe opnieuw geïnstalleerd. Helaas, het hielp niet. Ik kon geen reacties plaatsen. Toen ergens ontdekt dat er een Spotnet removal tool was en na gebruik van die tool en de installatie van 1.8.4.3 werkte alles weer prima.

Enne, mocht je je account delen of willen gaan delen, dan kan ik je provider i-telligent van harte aanbevelen. Ik heb daar het duurste abonnementje genomen (€114 per jaar) en krijg daarvoor 40 lijnen én een onbeperkte downloadsnelheid. (Da's trouwens wel handig met mijn glasabbo van 500/500 :D ). Accountsharing wordt door hen officieel toegestaan. Ik deel het account met 2 anderen en heb de connecties als volgt verdeeld: 12, 12 en 14. Zo blijven er van de 40 lijnen 2 over als buffer. We zitten elkaar dus zodoende nimmer dwars, want als we tegelijk downloaden blijven we nog onder het maximale aantal connecties van 40 en dus gaat het altijd goed.
 
Laatst bewerkt:
Doet het weer

Hoi gast0225,

Allereerst bedankt voor de snelle reactie en...........jou eerste suggestie was meteen raak.
Inderdaad was mijn account even door iemand anders in gebruik. En die had een kleine download gedaan, maar was spotnet vergeten af te sluiten. en ja
dan weet jij als niemand anders wat er kan gebeuren.!!!

ERG bedankt en ik kan weer vooruit!!

Groeten
Joss:thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Fijn en nogmaals bedankt!
Overigens heb ik even zitten neuzen n.a.v. jou ervaring(en) over de provider i-telligent.
Ik zit nu bij XsNews en betaal (uit mijn hoofd) €10,95. Zou ik na moeten kijken want ben al zo lang klant daar dat ik het niet meer zeker weet.
Heb Ziggo met 150 mb internet. Prijstechnisch zou I-telligent ook wel iets kunnen zijn voor mij............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan