TEGELS Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenRAnja

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
25
Als ik op de tegels NIEUWS en WEER klik, krijg ik sinds geruime tijd de mededeling:'Er is een fout opgetreden. Vernieuwen?'
Klik ik nu op "pagina vernieuwen" dan gebeurt er helemaal niets.

Klik ik op de tegels MAIL en AGENDA, dan krijg ik deze even te zien waarna ze weer verdwijnen. (Een account invoeren, lukt van geen kanten.)

De tegels EDGE; XBOXLIVE; XBOX; GROOVE MUZIEK en FILMS EN TV openen echter wel!

Het opnieuw installeren van de niet werkende tegels helpt niet, want dan krijg ik de mededeling, dat deze reeds geïnstalleerd zijn.

Wie kan mij raden; van dienst zijn en/of hulp aanreiken, hoe ik bovenstaand probleem op kan lossen? (In eerste instantie werkten de tegels, na het upgraden van windows 7 naar naar 10 wel.)

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dankend,
 
Mister Quick,
Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Echter, als ik gebruik maak van Powershell verwijs ik graag naar het resultaat in het toegevoegde bestand.Powershell.PNG
 
Probeer onderstaande Powershell commando eens:

Code:
Get-AppxPackage *windowscommunicationsapps* | Remove-AppxPackage
 
Laatst bewerkt:
Heb alles opnieuw gedaan, zoals u boven aan gaf.
Krijg nu het volgende te zien Powershell 2.PNG
Opnieuw installeren van tegels hierna geeft aan dat ze al zijn geïnstalleerd.
Wat nu?

Met vr. gr.
 
Heeft u de andere code ook al geprobeerd zoals ik hiervoor aangaf? Dus deze Powershell commando:
Code:
Get-AppxPackage *windowscommunicationsapps* | Remove-AppxPackage
 
Mister Quick,
Andere code gebruikt.
Nu kon ik mail en agenda opnieuw installeren, maar... het floepte allemaal weer weg.
Nieuws en weer installatie gaf aan, dat ze reeds geïnstalleerd waren en gaf bij klikken erop weer dezelfde mededeling aan. (zie afbeelder is een fout.PNGing)
Zijn er nog andere mogelijkheden?
Bij voorbaat dank.

Met vr. gr.
 
Beste mensen,

Is er iemand, die mij verder kan helpen met mijn eerder omschreven probleem? (zie jl. 11 juli)
De hulp van mr. Quick, waarvoor ik hem erkentelijk ben, heeft me niet echt verder geholpen.

Bij voorbaat dank.

Met vr. gr.


NOG ALTIJD GEEN OPLOSSING VOOR BOVENGENOEMD PROBLEEM!!!

FBRA
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan