Optie 'Verwijderde items terugzetten' uitschakelen; Outlook Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodeos

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
28
Beste lezer,

Als je een mail verwijderd in Outlook Mail dan staat er ‘wilt u de geselecteerde items permanent verwijderen?’. Deze wordt echter niet permanent verwijderd.

In de map Verwijderde items in Outlook Mail staat de optie Verwijderde items terugzetten.

Is deze functie uit te zetten? Een back-up van mijn verwijderde items is niet wenselijk/nodig.

De knop Leegmaken in de map Verwijderde items terugzetten werkt tevens niet. Enig idee hoe dit op te lossen is? Nu moeten mails 1 voor 1 verwijderd worden. CTRL+A werkt niet iig.

Gr,

Robin
 
Hallo Robin en hier ook niet. ?

https://mail.live.com/

Misschien.[FONT=Segoe UI, Arial, sans-serif] [/FONT]De mogelijkheid om de e-mail permanent te verwijderen is door de optie verwijderde items herstellen te gebruiken en in plaats van herstellen, klik op leegmaken. Hierna zal de e-mail permanent worden verwijderd.

Zo maar wat ideeen. Succes.
 
Ik vraag me af of het mogelijk is deze back-up functie uit te schakelen. Als ik een mail de eerste keer verwijder vanuit de map Verwijderde Items, wil ik ook dat hij permanent verwijderd is. Dit was in de vorige online versie wel mogelijk.

Mijn tweede vraag staat los van bovenstaande:

Alle mails die al in deze 'back-up functie' (de map 'Verwijderde items terugzetten') staan moeten 1 voor 1 aangevinkt worden om vervolgens met de knop leegmaken permanent verwijderd te worden. Is het mogelijk al deze mails ineens te verwijderen?
 
Dat zal misschien een kwestie van een vinkje. Kennelijk laat je dan berichten op de server achter.
 
Bedankt voor het meedenken. Mijn vragen zijn echter nog niet beantwoord. Ik zal het opnieuw formuleren.

Als je een mail verwijderd uit Verwijderde items krijg je de vraag: ‘Wilt u de geselecteerde items permanent verwijderen?’; Bij OK wordt de mail verwijderd maar is alsnog te herstellen via Verwijderde items terugzetten. Het woord permanent is hier misplaatst.

Vraag 1
Is de functie Verwijderde items terugzetten in de map Verwijderde items van Outlook Mail ook uit te zetten?

Vraag 2
Als je de mails in de map Verwijderde items terugzetten definitief wilt verwijderen, is er dan de mogelijkheid de gehele map ineens te legen? Nu moet elk mailtje 1 voor 1 aangeklikt worden om ze met leegmaken definitief te verwijden.
 
Laatst bewerkt:
Ja pfff. Het is dus wachten op een update die deze functies gaat doorvoeren. Ik heb de suggesties/feedback iig bij Microsoft ingediend.

Je tips werkten niet. Jammer!

Dank!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan