betreft verbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
247
hoi

graag eventjes iets als ik et net op wil komt het volgende de pagina kan niet worden gevonden enz en lan instellingen en msn komt er wel op maar het lijkt of er geen verbinding is hoe is dit dan op te lossen misschien


Groeten
 
Heb je de netwerkkaart geïnstalleerd en welk OS probeer je te installeren?
 
dant niet en het help als iemand weet hoe het moet maar dat is nogal lastig hier dan
 
dat is dan misschien niet geinstalleert wat is dat precies dan en hoe kan je dan dan er op zetten
 
Operating System = Besturingssysteem. Als dat niet is geïnstalleerd, kan de computer niet opstarten.
 
dant niet en het help als iemand weet hoe het moet maar dat is nogal lastig hier dan

Met alle repect Patrick, er zijn hier mensen genoeg die wel weten wat er moet gebeuren om de oorzaak van je probleem op te sporen, maar als je na 70 reacties erover in je vorige bericht met betrekking tot hetzelfde probleem nog geen oplossing weet kan je die computer beter naar een winkel brengen om het probleem op te lossen.

Als je al niet weet wat een OS is en na het antwoord op die vraag zegt dat dat dan misschien niet geïnstalleerd is, zal je eventuele volgende aanbevelingen niet kunnen opvolgen omdat er nog meer computer gerelateerde terminologie bij zal komen kijken waarvan je niet weet wat het is of wat ermee te doen en zal je langer dan nodig met een niet werkend systeem blijven zitten.
 
Laatst bewerkt:
en heb ik eigenlijk jou iets gevraagd dit lost niets op die commentaar simpel
 
Als je hier een vraag stelt stel je die in feite aan alle lezers. Maar goed. Mijn mening heb je.
Succes met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
dat is er dus wel is windows xp maar het het word van boven naar beneden weer gegeven net of er zo.n virus is dat is alles en blijkbaar kan je het internet niet op want bij apparaat beheer is alles correct zo dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan