Timelapse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Goedenavond iedereen,

Ik heb gisteravond geprobeerd een time lapse video te maken van onze bedrijfsauto's met de lucht op de achtergrond. Ik heb de hele avond gefilmd van licht tot donkere lucht (ja verklaar mij voor gek). Nu dacht ik dat ik deze beelden kon versnellen zodat het een time lapse video zou zijn, helaas is de kwaliteit dan niet zo mooi als een echte time lapse video zoals ik op Youtube zie. Nu heb ik gelezen dat je een time lapse video met foto's moet maken. Is er een "gratis, of voor een kleine bijdrage" programma waarmee ik van mijn video die ongeveer 30 minuten duurt om kan zetten naar een time lapse van ongeveer 10 á 15 seconden? Dat hij zelf van de video foto's maakt en achterelkaar plakt?

Wie kent mogelijkheden?
Alvast bedankt voor de moeite!

Jesse
 
Hallo Jesse, Ik denk dat je eens handmatig screenshots uit de video zou moeten nemen en dan zie je direct al de beperking van dat de beeld-kwaliteit minder is als dat van foto's. Wanneer ik een video stil zet dan is het beeld meestal ook nogal bewogen. Als je zoekt naar automatisch screenshots maken dan vind je op Internet het één en ander. bij voorbeeld hier: http://screenshot.net/top-automatic-screenshot-software.html

Ga vervolgens verder met te zoeken op YouTube, daar zijn veel tutorials te bekijken. Bijvoorbeeld via "making a timelapse video" Dat het maar niet weer zo slecht lukt hopelijk. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan