Film versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Hallo iedereen,

Ik probeer mijn filmpje te versnellen met zowel Windows Movie Maker als met Corel Video Studio 9 ultimate. Nu valt het op dat als ik het versnel dat om de zoveel tijd een stukje hapert. Een stukje van 20 naar bijvoorbeeld 2 minuten loopt mooi snel maar om de 10 seconden blijft het beeld even stilstaan. Waarom is dat en kan ik daar iets aan doen om het tegen te gaan? Ik wil graag een vloeiende doorlopende video zoals jullie misschien al begrijpen, haha.

Wie heeft raad met welk programma of hoe ik de video toch versneld kan afspelen en dat ook tevens het vloeiend doorloopt?
 
Met VLC krijg ik goed versnelde video, alleen is het eerst heel vaak klikken op Sneller in het context menu.

Controleer eens of vensters goed schuiven en pagina's glad willen scrollen. Als dat niet het geval is dan zijn misschien niet de juiste grafische drivers geïnstalleerd. Vaak heeft het grafisch stuurprogramma een schuifbalk waarmee je kunt kiezen tussen Kwaliteit en Snelheid. Sleep deze richting Snelheid. Anders heb je mogelijk een grafische chipset die meer gemaakt is voor Office en Internet dan voor video.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan