Spel niet meer terug kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZICOMEDZE

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2012
Berichten
165
Hallo.
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb ooit een spel op de computer verwijderd en die wilde ik vandaag weer es installeren.(Windows 10)
Maar als ik de DVD erin doet,meld ie dat ik het spel reeds geinstalleerd heb.

Nu heb ik de hele computer doorgezocht om het spel te vinden(zoeken op PC) maar ik zie hem dus nergens.
Ook bij software verwijderen kon ik hem dus ook niet vinden.

Heeft iemand een tip hoe ik hem terug kan vinden ?
Alvast bedankt
 
En hoe heb je dat spel verwijderd? Netjes gedeïnstalleerd of gewoon de map weg gegooid? Er zijn waarschijnlijk register instellingen en/of andere zaken achter gebleven waardoor de installer constateert dat het spel er nog is.
 
Daarvoor hebben we Ccleaner, die zoekt naar loze registerverwijzingen en verwijdert deze als er geen bestanden van de desbetreffende software meer aanwezig zijn.
 
Ccleaner kan hem niet meer traceren.Hoe kan ik de resten van het spel vinden ?
 
Wat bedoel je (precies) met Ccleaner kan hem niet meer traceren / waar heb je op geklikt in Ccleaner?
 
OK, da's idd. de juiste optie. Dan is het ietwat vreemd dat je een herinstallatie niet uit mag voeren.
Wat nog wel een mogelijkheid is, is dat de game zich niet in een (voor jou / ons) voor de hand liggende map installeert, m.a.w. niet de naam van de game maar bijvoorbeeld in een map die de naam krijgt van het softwarebedrijf.
Zo herinner ik mij dat de game Settlers niet in een map Settlers werd geïnstalleerd, maar in een map Bluebytes (of iets dergelijks). Misschien is iets dergelijks bij jou ook van toepassing?
 
Had ik ook al aan gedacht.Heb nu alles van Ubisoft eraf gehaald en alles van het spel (Kuifje).
Maar helaas doet ie het nog steeds niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan