Foutmelding aansluiting laptop op thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimmiesz

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2016
Berichten
5
All,

Ik probeer mijn laptop (Windows 10) aan te sluiten in een thuisgroep met 2 vaste pc's (Windows 7). Mijn laptop zit al in de thuisgroep maar wanneer ik een map wil openen uit één van de pc's vanaf mijn laptop krijg ik de volgende foutmelding:

"U hebt geen toegang tot \\NAAMPC. Neem contact op met uw netwerkbeheerder om toegang te krijgen".

De 2 vaste pc's kunnen wel in mijn laptop maar andersom niet.

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Gr Kim
 
Heb je dit al geprobeerd?
Ga naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Thuisgroep\Het wachtwoord voor de thuisgroep weergeven en afdrukken

Lezen wat er staat en dat ook doen.

Daarnaast moet je de de mappen/bestanden delen zodat je er op kunt.

Mag hopen dat je hier mee verder komt.
 
Hoi,

Dit heb ik al gedaan, ik zit al IN het thuisnetwerk. Het probleem is dat ik de mappen niet kan openen. Ik zie de pc's ook in mijn scherm staan wanneer ik op 'thuisnetwerk' klik. Vervolgens klik ik op één van de pc's, hij laat dan alle mappen zien die op die pc staan maar ik krijg die foutmelding wanneer ik een map probeer te openen.

Weet je hier een oplossing voor?

Gr Kim
 
Hij doet het!! Dacht dat ik dat al had gedaan :eek:.

Weet je misschien ook hoe ik in het bureaublad van de andere pc's kom? Ik zie nu alleen de mappen.

Thanks!
 
Weet je misschien ook hoe ik in het bureaublad van de andere pc's kom? Ik zie nu alleen de mappen.
Thanks!

Dat kan volgens mij niet op deze manier.
Wel met Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\RemoteApp- en bureaubladverbindingen of het programma teamviewer.
Ik gebruik het laatste liever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan