2 geluidskaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvr

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
15
Umme ik zit met het zelfde probleem

Is het mogenlijk twee dezelfde geluidskaarten te installeren: je hebt dan twee dezelfde drivers. Geeft dit geen problemen.
 
Is het mogenlijk twee dezelfde geluidskaarten te installeren: je hebt dan twee dezelfde drivers. Geeft dit geen problemen
 
Moet ik me verantwoorden bij jouw???? VALT ME ZWAAR TEGEN EN IK DOE HET NIET!!!!

Het enige wat ik vraag is is of het mogelijk is om twee dezelfde geluidskaarten te installeren aangezien je te maken krijgt met 2 dezelfde drivers. Dat is alles wat ik vraag, niet meer en niet minder.

Het is geen geheim wat ik doe, maar als je aankomt met de opmerking "slim ben ik niet...waarom zou je dat doen?" val je maar kapot.

Dus nog iemand online die me kan vertellen of het mogelijk is om twee dezelfde geluidskaarten te installeren aangezien je te maken krijgt met 2 dezelfde drivers????
 
Ik dacht gewoon antwoord te kunnen krijgen op mijn vragen :(
 
Geplaatst door mvr


Het enige wat ik vraag is is of het mogelijk is om twee dezelfde geluidskaarten te installeren aangezien je te maken krijgt met 2 dezelfde drivers. Dat is alles wat ik vraag, niet meer en niet minder.

De zin die jij citeert uit mijn reactie sloeg toch echt op mezelf hoor! Ik wilde je niet beledigen, maar uitnodigen om wat meer te vertellen over je bedoelingen met 2 geluidskaarten, opdat ik je advies op MAAT zou kunnen geven. Als je dat niet wil, dan vrees ik dat ik je niet kan helpen. Sorry daarvoor (waarom zou ik me trouwens verontschuldigen bij jou?) Oja, zou je me dat niet meer illen verwensen, want ik bedoelde het 1) niet slecht en 2) heb ik dat niet verdiend en 3) VRAAG voortaan gewoon effe wat ik ermee bedoel.
Bij voorbaat dank.
En nu we toch zo gezellig bezig zijn: ik stoorde me wel even toen je je topic zat te kicken met een stuk of 10vraagtekens. Maarja wie ben ik, he? Succes met het krijgen op antwoorden van je vragen.
Oja, het antwoord is ja.
 
Hallo


Toen ik dit las , dan steeg mijn bloeddruk op slag ..!!!!!

quote..."Moet ik me verantwoorden bij jouw???? VALT ME ZWAAR TEGEN EN IK DOE HET NIET!!!! "

quote..."Ik dacht gewoon antwoord te kunnen krijgen op mijn vragen "

Sorry , maar indien je een deftig en volledig antwoord wil , en ....sommige "helpmijers " , WILLEN U op vrijwillige basis helpen , dan vindt ik toch dat indien de betrokken persoon iets meer info wil , hij daar toch recht op heeft , of anders .....no reply????

Moest ik dergelijke reaktie krijgen bij een reply , dan haak ik onmiddelijk af........

p.s. : "windoos " , keep up the good work......
Peter
 
Geplaatst door mvr
Umme ik zit met het zelfde probleem

Is het mogenlijk twee dezelfde geluidskaarten te installeren: je hebt dan twee dezelfde drivers. Geeft dit geen problemen.
Heb je 2 dezelfde drivers nodig? Tuurlijk niet als je twee verschillende geluidskaarten hebt en bij deze vraag ging het om AC 97 dit is een onboard soundcard. Dus er is dus sprake van twee verschillende geluidskaarten. Dus waarschijnlijk ook twee verschillende drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan