e-mail terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marn51i

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
85
Hoe kan ik bij windows live maiil emailberichten terughalen

vr. gr.
Marian Nihot
 
Bij normaal verwijderen komt deze terecht in de map verwijderde items, staat ie daar niet meer tussen dan houdt het echt op.
 
Wanneer het en @outlook.com mailadres betreft kan het wel worden teruggehaald. Staat volgens mij op de site van Microsoft. Ook hoe je dat moet doen. In elk geval kan ze ze niet zelf terughalen. Dart doet MS voor je. Heb het zelf een aantal jaren geleden meegemaakt. had per ongeluk complete mappen met inhoud verwijderd. Na mijn verzoek aan MS werden ze binnen 48 uur weer teruggezet in de inbox.

Gr, Rob
 
Als dit waar is dan zou het wel moeten kunnen met Recuva.
 
Laatst bewerkt:
Gaat het om mappen of een paar mails of?

Anders zou je degene van wie je de mails gestuurd krijgt kunnen vragen of hij ze nog een keertje wilt sturen.

Proberen kun je dit nog. Alle mappen met mail vind je in de submappen van C:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail (verborgen map, dus via Mapopties - Weergave verborgen mappen/bestanden zichtbaar maken)maar ik vrees ook wel het ergste.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je een back-up gemaakt hebben dan zou die nu van pas kunnen komen.
 
Bij normaal verwijderen komt deze terecht in de map verwijderde items, staat ie daar niet meer tussen dan houdt het echt op.
Tenzij, maar dat zal wel niet, je account instelling zo is, dat je hebt ingesteld dat na het downloaden je berichten op de server moeten blijven staan. Dan heb je nog kans via webmail.
 
Wanneer het en @outlook.com mailadres betreft kan het wel worden teruggehaald. Staat volgens mij op de site van Microsoft. Ook hoe je dat moet doen. In elk geval kan ze ze niet zelf terughalen. Dart doet MS voor je. Heb het zelf een aantal jaren geleden meegemaakt. had per ongeluk complete mappen met inhoud verwijderd. Na mijn verzoek aan MS werden ze binnen 48 uur weer teruggezet in de inbox.

Gr, Rob

Dat houdt dus in dat ze je emails gewoon achteloos bewaren :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan