Pinnacle doet het niet meer bij inlezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
616
Ik kan plotseling geen bestanden naar de tijdlijn slepen en in ieder fragment staat een vraagteken: fout bij inlezen bestand.
Hoe kan dit?
Heb maar eens een virusscanner geïnstalleerd, hoewel ik Win7 op die pc weinig gebruik op internet op deze dual boot machine met Mint 17.
Na de scan er veel fouten uitgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Ken pinnacle inhoudelijk niet, werk zelf met cyberlink.
Gaat het om een specifiek om een bepaalde bestandstype? Of is het bij allen zo?
 
Ken pinnacle inhoudelijk niet, werk zelf met cyberlink.
Gaat het om een specifiek om een bepaalde bestandstype? Of is het bij allen zo?
Goeie opmerking. Heb nu allen AVI bekeken. Zal MPEG ook eens proberen.
Heb van de week de grabber van de lidl geïnstalleerd en weer verwijderd. Dacht, dat het daaraan lag. Niet dus. Bij de way, Grabber was in de aanbieding deze week. Misschien ligt er zo hier en daar nog eentje.
 
Laatst bewerkt:
Een MPEG, begin dit jaar overgezet met een video recorder en een oude TV-HDD doet het nog WEL in pinnacle.

En een AVI van vorige week van de HD camera, die ik overgezet heb met een andere SD kaart doet het NIET. Ligt dus niet aan de SD kaart, die hem (de avi) misschien zou verpesten.
 
Dan zou het kunnen zijn dat de tech. specs van de avi niet ondersteund wordt door pinnacle.
Welke versie van pinnacle gebruik je?
Je kan die avi dan converteren naar mp4 in HD, dan zou het wel moeten gaan lijkt mij.
 
Hoi, Jackall
Ik gebruik Pinnacle HD 14 al jaren. En het is altijd goed gegaan.
Ik lees filmfragmenten in, die ik met mijn Sivercrest HD camera heb gefilmd.
Ik wilde nu ook weer stukjes film van vorig weekend monteren en samenvoegen tot een film. Mislukte stukjes eruit knippen enz.
Vorig weekend met onze historische stoomtrein uit Rotterdam naar Hoorn gereden. Uit het raam gehangen en soms de camera te vroeg gestart.
Werkwijze
Dan staat er een stuk perron op ofzo, wat eruit geknipt moet worden.
De camera heeft deze 16 GB hi-speed SD kaart al 2 jaar. Die kaart lees ik dan in op de laptop en vervolgens in Pinnacle.
Reset
Heb nu de camera gereset naar fabrieksinstellingen. Misschien ligt het daar aan.
 
Laatst bewerkt:
Dan blijft het vreemd.
Enige wat ik kan bedenken dan is een eventuele foute update van pinnacle als die er is geweest.

Pinnacle al eens opnieuw geïnstalleerd? (wel je profiel noteren/backuppen)
 
Laatst bewerkt:
In Win Verkenner zie ik al wat bijzonders gebeuren, dus voor Pinnacle.
Verkenner hoort een soort filmstrip om het bestand te zetten. dat duurt soms lang of helemaal niet. Als hij niet verder komt dan het VLC symbool bij het bestand, dan gaat er daar iets mis. :shocked:
 
Win 7 herkent video fragmenten niet altijd. Dus probleem zit niet in Pinnacle.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan