USB werkt alleen nog in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luppie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
28
Hallo,

Ik heb een dell E6520 laptop waarvan de USB aansluitingen niet meer (goed) werken. Ik vermoed na een update van windows 10 maar zou ook iets anders kunnen zijn.
Ik heb een usb muis waaraan ik kan zien wanneer de USB wel of niet werkt. Alle USB apparaten werken niet.

Tijdens het opstarten werkt USB enkele seconden en daarna heel af en toe een seconde. In aparaatbeheer werkt USB twee seconden wanneer ik zoek naar gewijzigde apparaten.

Ik heb in apparaatbeheer alle USB de stuurprogramma's bijgewerkt, heb alle USB apparaten installatie ongedaan gemaakt en opnieuw geïnstalleerd.
Via dell system detect de nieuwste drivers geïnstalleerd
Heb windows 10 twee keer opnieuw geïnstalleerd met behoud van apps.
heb een nieuwere bios geïnstalleerd.
via msconfig in veilige modus starten en dan werkt USB wel en ook buiten windows werkt de USB muis
Heb diverse virus/mallware scanners laten draaien
Heb de recent geïnstalleerde apps allemaal verwijderd en in taakbeheer zo veel mogelijk processen beëindigd om te zien of er iets dwars zat.

Maar USB werkt nog altijd niet :(:(:(

Daarnaast had de laptop wat mankementen maar dat was wel werkbaar. Zo bevriest de touchpad vaak eventjes en loopt de laptop ALTIJD vast wanneer hij uit de slaapstand ontwaakt. Ik liet de laptop nooit slapen en vanuit volledig opstarten gaat het wel goed. touchpad gebruik ik niet vanwege USB muis. Ik vermoed omdat windows 10 niet is ondersteund op deze laptop???

Ik hoop dat jullie wat tips hebben?

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan