Zolid negatief scanner, driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
616
Op een P.C met windows 7 herkent mijn P.C. de Zolid Negatieven Kopieerder P 50599 niet meer.
De meegeleverde CD heeft alleen maar de drivers voor windows XP en Vista.

De helpdesk van Zolid kan mij niet verder helpen.

Op een ander forum werd naar Konig doorverwezen

Ander citaat uit 2011:

De drivers worden door de fabrikant gemaakt.Als deze geen drivers voor windows 7 heeft gemaakt voor dit apparaat dan zal het ook nooit te installeren zijn.

Van het merk Zolid vind ik ook geen website,dus ik zie geen mogelijkheid om te controleren op nieuwere drivers ervoor.
einde citaat


Ook de volgende werd aangeraden:
http://www.konigelectronic.com/en_us/support

Wie helpt mij aan de juiste driver.

Bij voorbaat dank

Piet
 
Heb je een 64 bits versie van W7 of een 32 bits? In het eerste geval zul je geen drivers vinden vermoed ik. In dat geval zul,je een virtuele XP of Vista moeten gebruiken.
 
Heb je een 64 bits versie van W7 of een 32 bits? In het eerste geval zul je geen drivers vinden vermoed ik. In dat geval zul,je een virtuele XP of Vista moeten gebruiken.
32 bits. versie.
Maar ik doe geen moeite meer. scanner kan weg naar de Kringloop. Zelfs op een oude laptop met XP kreeg ik een foutmelding over bandbreedte.
 
XP er weer op

Heb een oude desktop staan met XUbuntu er op en zou eventueel daar weer XP op kunnen zetten voor de zolid software. Maar die overschrijft eerst ubuntu weer, dus dat gaat tijd kosten. Even opzoeken hoe groot een XP partitie moet zijn (zo klein mogelijk). Het is winter, dus tijd genoeg. En het zijn maar een paar sleden met dia`s, die ik heb. Hier in de buurt is ook een mogelijkheid, om dia`s voor een dubbeltje te laten scannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan