Switch onstabiel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CMontes

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2005
Berichten
68
Beste,

Ik woon op kamers en ik heb vanaf de router (Ziggo-aansluiting beneden) naar mijn kamer een kabel getrokken en die aangesloten op een switch met wifi. Van daar uit is mijn laptop en telefoon via de wifi aangesloten en mijn tv + PS4 aangesloten via een UTP kabel.

De verbindingen lijken op het oog heel prima, maar ik maak op mijn laptop nog met enige regelmaat mee dat hij zegt dat het wifi 'onbekend' is en bij het reconnecten is de verbinding weer prima, maar vervelender nog, tijdens het gamen zegt mijn PS4 dat de LAN Kabel niet is aangesloten, terwijl dat wel degelijk het geval is. Ik heb op de router en mijn switch niets gewijzigd, slechts plug & play, dus misschien dat het daar fout gaat en ik nog iets moet aanzetten. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Bij voorbaat dank!

De switch die ik heb is de volgende (maar dan met wifi)
https://www.sitecom.com/nl/fast-ethernet-switch-5-port/ln-118/p/77
 
Ja klopt, maar ik kon de exacte versie niet vinden. Ik zit nu wat verder te zoeken en volgens mij is het deze:

Sitecom WLX-2000

Maar hoe dan ook, het kan niet zijn dat het een instelling is, dat ie zichzelf reset na een bepaald moment.
 
Welk abbo heb je van Ziggo?

Maak je ook gebruik van de wifi in de router modem van Ziggo?
 
Welke het precies is weet ik niet, maar het is met een al iets oudere router uit het UPC tijdperk. Het is wel qua data de snelste meen ik mij te herinneren.

De wifi van Ziggo gebruik ik zelf niet, maar wordt wel gebruikt door andere huisgenoten (ik zit zelf helemaal bovenaan en had slecht ontvangst, vandaar dat kastje).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan