EXTERNE DVD brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

vossen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2016
Berichten
2
Groeten

Ik ben nieuw op jullie forum, mijn leeftijd is 70 jaar .
ik heb deze week een externe dvd brander gekocht type LG GP67EB40.
Hiermee wil ik mijn muziek op branden met WMP .het eerste nummer werkt goed,
maar ,ik deed 1 nummer eerst ,daarna wilde ik een tweede nummer er opbranden
maar dan geeft de pc aan dat ik er een lege CD in moet zetten hij wijgert om te branden
maar als ik er een lege CD in zet doet hij het wel .,Maar ook dan weigert hij om mijn tweede nummer te branden.WIE KAN MIJ HELPEN???? BIJ VOORBAAT MIJN DANK.
ps ik heb nog nooit met een dvd brander gewerkt maar volgens mij moet je toch zonder problemen 1,2 of 3 nummers kunnen branden ook . bijvoorbeeld op een halfvolle CD ??



de hartelijke groeten van

vossen
 
Het verhaal van meneer "Beer" in deze link legt vrij aardig uit wat er aan de hand is.

Laat ik er nog aan toevoegen dat het veelal handiger is om alle nummers op te sparen (op de hdd van de computer) en ze dan tegelijk op CD te branden. Succes voor 99,9% verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
Groeten QANDOR

Ik bedank u voor de snelle reaktie op mijn probleempje ,Aangezien ik nog moet wennen aan deze site
zag ik niet meteen uw reaktie ik zag "beer ' en ik dacht dat het niet voor mij was . toen zag ik de link
waar u mij naar verwees.ik heb dat gelezen, was heel goed maar ik zag ook dat ik wat vergeten had te vermelden namelijk,ik gebruik CD-RW.dus wat ik gevraagd heb is voor mij nog niet helemaal opgelost
want ik zou graag willen weten hoe het komt dat ik niet in een halfvolle CD-RW kan branden.
Maar niet tegenstaande is uw advies over alles opsparen en dan branden een goede optie.
Toch blijf ik een beetje met die vraag zitten.

ps Ik had op seniorenweb gelezen dat je ook een nog niet volle CD kan bijbranden.
Ik verneem graag wat van u.

Groeten van vossen
 
Ik zou je willen adviseren een 'echt' brandprogramma te kopen zoals bijv. Nero, dan kom je een heleboel problemen niet tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan