Geen vraag maar mogelijk een KPN tip:

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
37.163
Afgelopen weekend heb ik even wat rondgekeken bij mijn provider (KPN).

Tot mijn verbazing zag ik dat mijn huidige maandelijkse kosten door een actie van KPN met 10 euro naar beneden zouden kunnen als ik nu 'lid' zou worden van de KPN "club".
Snelheid van 500/500 glasvezel aanbieding (€ 5 minder dan dat ik nu betaal) en het opnemen pakket momenteel gratis, ipv. € 5,-- per maand (2 acties dus van KPN)

Daar ik echter al bij KPN mijn TV, glasinternet en telefoon heb 'lopen', maar even gebeld hoe ik dat nu aan moest pakken om 10 € in kosten minder te gaan betalen. Opzeggen en de dag erna weer lid worden.....?

Bleek kinderlijk eenvoudig zonder op te hoeven zeggen :

mijn huidige snelheid op de website van KPN ("Mijn KPN") even verlagen naar de basissnelheid 20Mbps en het opnemen pakker eruit knikkeren / opzeggen / annuleren. Half uurtje wachten totdat het maandcontract is aangepast naar de nieuwe situatie en vervolgens de snelheid op dezelfde wijze ("Mijn KPN") weer verhogen naar 500/500 en het opnemenpakket weer toevoegen.

Eindresultaat : mijn pakket is weer zoals het was, alleen nu voor € 10,-- per maand minder. De nieuwe actieprijzen bleken in de maandelijkse kosten te zijn verwerkt en blijven permanent zo staan, zolang ik abonnee blijf. € 10,-- per maand verdiend met een paar muisklikjes. ;) :D

Je moet het maar net even weten dat het zo makkelijk kan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niks van KPN dus voor mezelf niks aan je verhaal. Ik wil alleen maar even laten weten het leuk te vinden dat je deze toch interessante info hier deelt :thumb::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan