DVD DL branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

polly1984

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
12
Goedemiddag!

Ik heb een afscheidsmusical gefilmd van een groep acht en heb daar een montage van gemaakt die te groot is voor een normale DVD.
Daarom heb ik Dual DVD's gekocht. De film heb ik rechtstreeks op de DVD gebrand en ik heb deze eerst als image op mijn laptop gezet en daarna de VIDEO_TS en AUDIO_TS map gebrand. In de laptop doet deze het prima, maar op een dvd speler doet deze het niet.

Heb ik ergens instellingen gemist?

Ik hoop dat iemand het weet, want de kinderen wachten nu al vrij lang op hun DVD.

Groetjes Cindy
 
Hallo

"
maar op een dvd speler doet deze het niet..."

Kan uw merkloze d.v.d. speler wel dual layer d.v.d.'s lezen ???

Kun je uiteraard opzoeken aan de hand van merk/typenr/ouderdom...

Peter
 
Ik heb het op 2 verschillende DVD spelers geprobeerd. Maar de meeste DVD spelers zouden dit toch wel gewoon moeten kunnen? Hij start ook totaal niet op. Niet dat hij bij de switch vastloopt. Als het merendeel van de DVD spelers het niet aan kan, dan zal ik toch iets anders moeten verzinnen om de film bij de mensen thuis te krijgen. Ze hebben allemaal al betaald voor een DVD :)
 
Je hebt geen Video DVD gemaakt maar een Data DVD. Daarom herkennen standaard DVD spelers het schijfje niet als DVD. Je moet de map VIDEO_TS als Video DVD branden.

Welk brandprogramma gebruik je?
 
Laatst bewerkt:
En de dvd finaliseren anders doet hij niet op een gewone dvd speler.

groetjes Cees.
 
Ook dat inderdaad. Voor zover ik nog wel eens een DVD voor iemand maak gebruik ik er CDburnerXP voor.
Ja, ook in Windows 10 ;)

CDBXP.jpg
https://cdburnerxp.se/nl-NL/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1x gewoon vanuit pinnacle gebrand en 1x eerst een image gemaakt vanuit pinnacle en windows de dvd laten branden.

Ik ga het met jullie opties even proberen. Ik heb de optie die jullie aangeven niet gezien. Wel het sluiten van de DVD. Maar ik ging ervan uit dat Pinnacle er een video dvd van zou maken.

Ik ga het binnenkort even proberen.

Thanx voor het antwoorden iig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan