opeens een roodkruis bij netwerk adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

webdancer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2016
Berichten
4
Hoi allemaal,

Bij mijn HB DC7800 verschijnt opeens een rood kruis bij de netwerkadapter in wibdows 10.

heeft altijd gewoon gewerkt. ander kabels, router geen effect
In apparaat beheer de adapter verwijderd en mbv de HP drivers opnieuw geïnstalleerd zonder de succes

de drivers kunnen niet geladen worden. en het lijkt of hij niet is aangesloten omdat er bij eigen schappen staat locatie onbekend

Help !!
 
Zitten alle kabels nog wel vast?
 
Ja zeker alles vast en al vervangen.

Opeens begon hij ook over de tijd en datum te mopperen. Ik heb het reset knopje op het moederbord ingedrukt en een nieuwe cmos batterij erin gedaan en .................hij doet het weer.
Is dat toeval of kan dit de oorzaak zijn geweest ?
 
Het zou ermee te maken kunnen hebben; de batterij onthoudt de instellingen in de BIOS en als die niet juist worden ingelezen....

Suc7 iig :thumb:
 
Ik heb 2 dezelfde pc tjes, na het wisselen van de HDDs van de defecte pc naar een werkende DC7800 had iik weer een werkend exemplaar voor mijn dochter.
Daarna ben ik met de defecte gaan stoeien omdat dit geen kwaad kon ivm data. Na die reset deed ie het weer. Nog niet eerder meegemaakt maar wel weer iets geleerd.
Als het dit was tenminste ......

Gr. Menno
 
Waanzinnig mooi dat het is gelukt:thumb: Je kan de vraag nu als opgelost markeren of op het vraagteken klikken.
Bekijk bijlage 283823
 
Ja . zo een stom ding. Goed voor uurennnnnnnnn denkwerk
Bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan