presets op Bose systemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Berichten
227
Hallo Helpers

Ik heb een probleem met presets Ik heb al een poos geleden een Bose SoundTouch 30 geluidssysteem gekocht en dat werk nog steeds prima. Indertijd heb ik daar presets op gezet voor zenders die we graag beluisteren in de huiskamer De zenders zijn inernetzenders en communiceren met het systeem via WiFi

Kort geleden heb ik een kleinere Bose SoundTouch 10 erbij gekocht voor op mijn kamer. Na enig zoekwerk werkt dit ook prima. De communicatie verloopt via Bluetooth met mijn Mac of via WiFi, naar keuze. Ik kan dezelfde zenders beluisteren tegelijk met de SoundTouch 30 (Met ‘Play everywhere’). Maar ik kan ook mijn eigen keuze bepalen die ik opzoek met ‘explore’

Maar de Presets die ik zie zijn dezelfde als die van de SoundTouch30 en het lijkt erop, dat ik mijn geprefereerde zenders niet kan presetten, zonder andere presets, ook op de SoundTouch 30, van hun plaats te verdringen Er zijn er maar 6 namelijk. Hoe kan ik mijn eigen set presets maken?

Mijn Mac draait op OS X El Capitan, versie 10.11.6

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Dirk
 
Dank vandahl! Ja, dat heb ik. Maar ik heb geen zin in weer registreren en weer een wachtwoord! Toch heb ik een e-mail naar support-desk kunnen sturen nadat ik het bericht op Helpmij had geplaatst. Dat kon ik pas na alle straatjes, steegjes en andere barrieres op de website te hebben overwonnen. Ik wacht op antwoord ook van hen, maar je weet niet wat dat waard zal zijn! Dank nogmaals. Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan