foto's in PC waar te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
501
Goedendag,
Ik weet niet of de vraag in de juiste rubriek geplaatst heb. Graag doorzetten - indien nodig. Dank daarvoor.

Ik heb op een bepaalde datum circa 1.000 afbeeldingen van mijn oude iPhone 4S naar iTunes overgezet op de PC.
Dit is blijkbaar niet goed gegaan. De foto's zijn onvindbaar en inmiddels is mijn iPhone4 helemaal leeg.
Toch lijkt het mij dat deze foto's zich nog ergens op de PC moeten bevinden.
Deze zijn dan weliswaar niet bij iTuned terecht gekomen, wat mogelijk zou komen door foutmeldingen door de oudheid van het toestel.
Maar ergens zeg iets mij..........

Heel veel dank.
Er zitten echt zeer belangrijke afbeeldingen bij w.o. herinneringen, berichten en screenshots.

Wie oh wie kan mij helpen of doorverwijzen?

Heel veel dank!
 
Welke extensie hadden ze?
Eerst aanzetten in de mapopties van verkenner dat alle extensies getoont moeten worden en dan zoeken op *.jpeg b.v. als dat de extensie was.
 
Erg vreemd, immers 1.000 hebben toch een naam met een vast kenmerk. Dit kunnen toch geen fantasienamen zijn. Laat staan dat ze een bepaalde extensie hebben. Het gemakkelijkst kun je de zoekmachine Everything gebruiken. Hierbij de volumes bepalen > Tools > Options > Volumes waarop je wilt zoeken en inschakelen en dan krijg je een database waarop je bij de nieuwste versie kunt zoeken op datum/recent etc. maar ook op extensie. Gaat allemaal razendsnel.
 
foto's ergens in PC

Goedendag, zie mijn eerdere berichten.
Ik reageer bij deze op allen.
Dank voor de reacties en tips.

Extensies kan ik niet aangeven. Het zijn screenshots, ontvangen foto's, foto's via mail etc.
Foto's die opgeborgen worden in een (i)Phone.
Dus waarschijnlijk moeilijk zoeken in de PC???

Getracht het e.e.a. met het voorgestelde Voidtools te doen, echter ik zie niet waar ik de zoekfunctie kan hanteren, iets kan intikken en hoe ik het vervolgens het e.e.a. in gang zou kunnen zetten.

Lastig. De foto's zouden toch ergens moeten zijn? Hoe doet een rechercheur dat hahahaha?

Graag wat meer uitleg en eventueel nieuwe tips en trics.

Heel veel dank,

Frank
 
Getracht het e.e.a. met het voorgestelde Voidtools te doen
Op een ander forum dan zeker.

En de Iphone foto's worden opgeslagen met de extensie jpeg dus zoeken en *.jpeg ingeven.
Dient wel in mapopties aangevinkt te staan dat alle extensies getoond moeten worden.


Extensies kan ik niet aangeven. Het zijn screenshots, ontvangen foto's, foto's via mail etc.
Vrijwel elk bestand heeft een extensie, zeker als er een koppeling gemaakt moet worden.

Heb je überhaupt wel in verkenner gezocht?
 
@Lange Pier
Voidtools is de zoekmachine Everything en die scant de gewenste schijven volledig. Je hoeft dan alleen maar in te geven in het zoekvak > .jpg .jpeg . gif .png .bmp .ico etc.etc en dan eventueel sorteren op path en dan heb je de juiste extensie met de locatie dat is alles. Als je de handleiding leest kunt je nog veel meer opties gebruiken.

Getracht het e.e.a. met het voorgestelde Voidtools te doen, echter ik zie niet waar ik de zoekfunctie kan hanteren, iets kan intikken en hoe ik het vervolgens het e.e.a. in gang zou kunnen zetten.

Je moet alleen de schijven eenmalig scannen en dan in het zoekvak zoeken op de voor de hand liggende extensies zoals .jpg .jpeg .gif zie boven.
 
Kijk anders even in de temp map.
Maar ja, als die wordt geleegd als je de pc opnieuw opstart of uitzet, ben je ze ook kwijt.

Normaal kan je toch aangegeven waar je de foto's wilt plaatsen? En als die foto's op een sd kaartje staan in je smartphone, kan je die nog terughalen via je pc met een proggie en een sd kaartlezer.

lees dit anders even door, misschien wordt het je duidelijk? https://support.apple.com/nl-nl/HT201313

Cloud-fotobibliotheek uploadt geen foto's en video's die u vanaf iTunes toevoegt aan uw apparaat. Als u foto's mist nadat u iCloud-fotobibliotheek hebt ingeschakeld, volgt u deze stappen.
 
Laatst bewerkt:
foto's in PC terugvinden

Dank weer voor alle reacties, tips + trics.
Ik zal alle mogelijkheden langslopen en eventueel toepassen.

Er is ergens iets misgegaan met het versturen van de foto's (en alle telefoon-inhoud) naar iTunes.
Dit komt doordat met de iPhone 4 geen updates meer gemaakt konden worden (aldus Apple) en hierdoor
zijn er teveel fouten waargenomen.
Maar: vooral de foto's moeten zich toch ergens in de computer bevinden?
Vandaar mijn grote zoektocht.

Jullie horen me weer.

Ben reuze benieuwd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan