Foto's van telefoon niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Ik wil foto's van mijn sd kaart uit de telefoon openen op mijn laptop, wanneer ik probeer te openen met ms office picture manager komt er een rood kruisje in beeld verder niets,hoe los ik dit op?
 
Dag, Het zou het virtueel geheugen kunnen zijn wat niet groot genoeg is. Soms staken programma's dan hun werking wanneer de computer even aan staat.

Het type bestand (bijvoorbeeld .raw of .jpg) wordt door het programma ondersteund?

Is MS Office Picture Manager het standaard programma voor het openen van deze bestanden? Zo niet, probeer dan eens om deze zo in te stellen bij Openen als > Programma kiezen. Probeer hierin te volharden dus ga naar Deze computer en kies in de lijst aan de linkerkant Standaardprogramma's > Uw standaardprogramma's instellen. Ga hier het bestandstype weghalen bij die programma's waar u denkt dat deze geregistreerd kunnen zijn. Dit op zich, zou al kunnen helpen om afbeeldingen met MS Office Picture Manager te kunnen openen, zelfs al is dat niet het standaard programma om bestanden van dat type te openen. Het probleem is dan alleen dat de extensie ergens anders geregistreerd staat.

Misschien zijn er nu problemen met het specifieke bestandsformat van uw camera of de grootte. Het is trouwens vaak een keuze in welk format een camera, of telefoon de foto's opslaat. Bewerk eens een backup van een map met afbeeldingen in een batch met bijvoorbeeld IrfanView. De bewerking moet dan een kleinigheid doen. Misschien kan MS Office Picture Manager ze daarna wel inlezen. Dit is ook handig om te doen als er steeds een zelfde correctie toegepast moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan