logo maken mislukt keer op keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Hallo

ik dacht leuk een website maken over mijn nieuwe radio station naam: topdance
echter het logo kan ik zoveel kanten mee op, maar keer op keer weer niet passend op maat of verkeerd om gegaan met de letters.
Conclusie: Te slecht met fotoshop en helaas geen budget door professionals te maken.
online zoeken naar gratis ontwerp, is juist niet het gene dat ik zeg "ja dat is hem"

het logo:

* topdance
* slogan: Let's start the party
* doel: web radio (van apresski muziek tot top 40 & van dance tot hardcore)
* kleur: passend op donkere achtergronden. (groen/zwart/blauw...) - transparant = mogelijk. (of met achtergrond kleur)
* passend op spandoek, telefoon, banner e.d.
* eenvoudig, tijdloos,onvergetelijk, uniek

idee:

* berg lawine waar de letters top voor de top van de berg staan, de dance gaat bewegen omdat er een lawine aan komt.

Mijn suggestie nu gemaakt, is niet echt een resultaat, maar een illustratie van een leuk plaatje. Echter is deze logo bestaand en wil ik hem niet gebruiken.

oie_159ea0EmFPqX.png
 
Heb je al een website van je nieuwe radiostation? Kwestie van de kleurcombinaties eens te bekijken
 
Heb je al een website van je nieuwe radiostation? Kwestie van de kleurcombinaties eens te bekijken

niet online,kleuren zijn wel ok...
gaat meer om de text die is niet leuk genoeg.
ook het doel zie ik niet.
 
Hier kan je wat fonts downloaden als je dit je kan verder helpen : http://www.1001freefonts.com
Wel opletten dat je FREE neemt. En niet FREE FOR PERSONAL USE of DEMO. Voor niet commerciele doeleinden kan je personal use wel nemen natuurlijk. Neem ook zeker een kijkje op YouTube van hoe ze daar logos maken. Veel mensen hebben waarschijnlijk zulke logos van in die videos gebruikt, maar je kan altijd proberen om jouw creaties ermee samen te voegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan